چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
چاپ دو عنوان کتاب به قلم دو دانش‌آموز مریوانی درباره شهید سلیمانی

کتاب‌های «در قلب مردم» و «قاسم سلیمانی کی بود» ویژه کودکان و نوجوانان اثر «نفس رستمی» و «رامتین رستمی» با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، کتاب «در قلب مردم» ویژه کودکان و نوجوانان اثر «نفس رستمی» دانش‌آموز مریوانی، با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان به زودی رونمایی و وارد بازار نشر می‌شود.

این کتاب ۲۰ صفحه‌ای برای گروه سنی کودکان و نوجوانان به تازگی از سوی انتشارات کتابچه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده است.

کتاب «در قلب مردم»، روایت‌هایی از بازتاب خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم کردستان را به تصویر می‌کشد.

در بخشی از این کتاب آمده است:
آن روز صبح وقتی بیدار شدم و خبر را شنیدم، خیلی بهم ریختم. خودم یک عالمه غصه و گرفتاری داشتم، خرابی ماشین، قسط‌های عقب افتاده، اجاره خانه، مریضی دخترِ کوچکم. ولی نمیدونم چه سری بود. انگار همه این‌ها را از روی دوشم برداشته بودند و به جاش داغ حاج قاسم را گذاشته بودند، جلوی تلویزیون بغض کرده بودم، سریع از خانه زدم بیرون تا دخترم اشک‌هایم را نبینه.
 
همچنین با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، کتاب «قاسم سلیمانی کی بود» به نویسندگی «رامتین رستمی» دانش‌آموز نوجوان مریوانی، منتشر شد.

این کتاب روایت مسعود بارزانی رئیس وقت اقلیم کردستان عراق از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی شهر اربیل را به تصویر کشیده است.
 

کتاب «قاسم سلیمانی کی بود» در ۱۲ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه برای گروه ج و د (کودک و نوجوان) توسط انتشارات کتابچه به چاپ رسیده است.
 
در بخشی از این کتاب آمده است:
مشاورم بعد از دیدن ایرانی‌ها به من گفت: کاک مسعود، حاج قاسم با همین چند نفر میخواد جلوی آن همه داعشی را بگیره؟! امیدواری خیلی زود جایش را به ناامیدی داد، خیلی زود توی دلم خالی شد، با خودم گفتم حاج قاسم چه فکری با خودش کرده که با پنجاه نفر نیرو آمده وسط محاصره شهر ما. به مشاورم گفتم بگو وسایل اتاق من را جمع کنند!
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها