یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
انتشار آخرین اثر جی.کی.رولینگ در ایران / «خوک کریسمس» وارد کتابفروشی‌ها شد

«خوک کریسمس» عنوان جدیدترین اثر منتشر شده به قلم جی.کی.رولینگ است که برای گروه سنی کودکان و نوجوانان نوشته شده و به تازگی با ترجمه ویدا اسلامیه به کتابفروشی‌ها راه یافته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نسخه اصلی کتاب «خوک کریسمس» با عنوان «The Christmas Pig» اکتبر ۲۰۲۱، مهرماه سال جاری (۱۴۰۰)، منتشر شد و خیلی زود به فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها راه یافت و نقدهای مثبتی از طرف مخاطبان و منتقدان دریافت کرد.

«خوک کریسمس» درباره پسری است به نام جک که عاشق اسباب‌بازی دوران خردسالیش، ذرپیگ، است. دی‌پی در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها همیشه کنارش بوده است. تا این که در شب کریسمس اتفاق بدی می‌افتد و دی‌پی گم می‌شود؛ اما شب کریسمس شب معجزه‌ها و جبران ازدست رفته‌هاست؛ شبی که در آن همه می‌توانند سرشار از روح زندگی شوند، حتی اسباب‌بازی‌ها. جدیدترین اسباب‌بازی جک که خوک کریسمس نام دارد و جایگزین دی‌پی شده است، نقشه‌ی جسورانه‌ای در سر دارد: هر دو برای یافتن اسباب‌بازی گمشده، به سفری جادویی می‌روند تا صمیمی‌ترین دوست جک را نجات دهند...

این کتاب برای کودکان نوشته شده و داستانش ارتباطی به شخصیت‌های آثار قبلی رولینگ ندارند. 

جی. کی رولینگ، رمان‌نویس بریتانیایی که عمده شهرتش برای انتشار مجموعه داستان‌های فانتزی هری‌پاتر است، چند رمان پلیسی را نیز با نام مستعار رابرت گالبریت و کتاب‌ کودکی با عنوان ایکابوگ منتشر کرده است.

«The Christmas Pig» با ترجمه آرزو مقدس با عنوان «کریسمس در گم و گور آباد» از سوی انتشارات پرتقال نیز راهی کتابفروشی‌ها شده است. علاوه بر این کتاب که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده، از رولینگ به تازگی یک مجموعه دوجلدی با عنوان «خونِ خراب» برای گروه سنی بزرگسال با ترجمه اسلامیه به چاپ رسیده است.

«خوک کریسمس» اثر جی.کی.رولینگ با ترجمه ویدا اسلامیه در ۲۵۶ صفحه و به بهای ۷۵ هزار تومان از سوی کتابسرای تندیس منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها