شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
بازی‌های ساده و خلاقانه‌ در کنار کتاب

مجموعه ده‌جلدی «حالا با چی بازی کنم؟» با هدف معرفی بازی‌های ساده و خلاقانه‌ای که در محیط خانه قابل انجام باشند، طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشر پی‌نما که به‌تازگی فعالیت خود را در عرصه پرچالش کتاب کودک و نوجوان آغاز کرده، در هفته پیش‌رو از دو مجموعه جدید رونمایی می‌کند. مجموعه خردسال «حالا با چی بازی کنم؟» با شعرهای مریم اسلامی و تصویرگری پریسا اکبری شهرکی در مجموعه‌ای دوست‌داشتنی راهی بازار شده است.

مجموعه ده‌جلدی «حالا با چی بازی کنم؟» با هدف معرفی بازی‌های ساده و خلاقانه‌ای که در محیط خانه قابل انجام باشند، طراحی شده است. در این مجموعه مریم اسلامی با شعرهای کوتاه و ریتمیک در قالب بازی‌های مختلف مثل بازی با وسایل خانه، بازی با اشکال، بازی با لوازم آشپزخانه و ... برای سرگرمی و پرورش خلاقیت خردسالان راهکارهایی را پیشنهاد می‌کند.

به گفته شاعر برای بازی همیشه نیاز نیست از خانه خارج شویم یا اسباب‌بازی‌های گران‌قیمت تهیه کنیم. اگر کمی دقت کنیم، در داخل خانه می‌توانیم با دم‌دست‌ترین و ساده‌ترین لوازم، قوه تخیل بچه‌ها را تحریک کنیم و برای ساعت‌ها ایجاد سرگرمی کنیم. این مجموعه در ده جلد و برای گروه سنی بالای 2 سال طراحی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها