شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
«ح دو چشم» هم آمد

مجموعه داستان «ح دو چشم» به نویسندگی «محبوبه حاجیان‌نژاد» توسط دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان در 164 به چاپ رسید و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، کتاب «ح دو چشم» مجموعه داستان‌هایی به قلم «محبوبه حاجیان‌نژاد» است که توسط دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان به چاپ رسید.

«غریبه‌ها»، «صد سال سیاه»، «قافیه‌های باخته»، «قورقوری»، «ح دو چشم» و «وقتی کلاغ‌ها بع بع می‌کنند» از عناوین داستان‌های این مجموعه است.

کتاب «ح دو چشم» در 164 صفحه با قطع رقعی با شمارگان 1250 جلد و به قیمت 30 هزار تومان از سوی دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

در بخشی از یک داستان این کتاب می‌خوانیم:
قورقوری یک قورباغه سبز لاغر است با دست و پاهای دراز آویزان که آن را آذرماه یک زمستان سرد از یک جوان دست فروش که چهره لاغر و آفتاب سوخته‌ای داشت و بساطش را پناه خیابانی عریض پهن کرده بود، خریدیم. اینکه آن وقت شب، آن هم توی آن سرما چی باعث شد که بساط جوان دستفروش چشممان را بگیرد نمی‌دانم. همین قدر یادم هست که با دیدن بساط کنار خیابان من و فرهاد گنگ و بی حالت به هم نگاه کردیم و به علامت توافق با هم سر تکان دادیم. بعد فرهاد انگار که خواسته باشد هر طور که هست برای نگاهمان معنایی پیدا کند، لُپ باران را که بغلم نشسته بود و انگشت کوچکش را می‌مکید، کشید و گفت «چطوره بریم برای دخترمون یک عروسم خوشگل بخریم؟»...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها