چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
«قدرت شش» برای نوجوانان

رمان «قدرت شش» نوشته پیتاکوس لور با ترجمه پیمان اسماعیلیان از سوی نشر افق منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «قدرت شش» نوشته پیتاکوس لور با ترجمه پیمان اسماعیلیان از سوی نشر افق برای نوجوانان منتشر شده است. این‌کتاب پس از کتاب «من شماره چهار هستم» دومین‌عنوان از مجموعه «میراث لورین» است که این‌نویسنده خلق کرده و نسخه اصلی‌اش سال ۲۰۱۱ منتشر شده است.
 
داستان مجموعه 7 جلدی «میراث لورین»  درباره ۹ نفر است که به زمین می‌آیند و شبیه مردم این‌ کره هستند؛ حتی مثل آن‌ها حرف می‌زنند؛ اما از آن‌ها نیستند. این‌ ۹ نفر قدرت‌های عجیب دارند و ابرقهرمان‌هایی هستند که فقط در فیلم‌ها و قصه‌ها حرف‌شان شنیده شده است.
 
در «قدرت شش» که در ۳۳ فصل روایت شده، فقط ۶ نفر از آن ۹ نفر باقی مانده‌اند و این‌باقی‌مانده‌ها هم پنهان شده‌اند و از دیده‌شدن پرهیز دارند؛ اما بناست برای مبارزه‌ای که به‌زودی از راه می‌رسد، خود را آماده کنند. اما شماره‌های ۴ و ۷ و ۹ چه کسانی هستند و آیا پیداشدن شماره ۴ یک‌نشانه بوده یا نه؟ همان‌نشانه‌ای که برای شروع مبارزه منتظرش بوده‌اند. پس شماره‌های ۵ و ۶ کجا هستند؟
 
داستان «قدرت شش» توسط شماره ۷ روایت می‌شود که آماده مبارزه است و در خواب‌هایش دختری با موهای پرکلاغی می‌بیند و از خود می‌پرسد نکند این‌دختر یکی از شماره‌های پنج یا شش باشد و ادامه داستان.
 
نشر افق، رمان «قدرت شش» را در ۳۷۶ صفحه با شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۶۸ هزار تومان منتشر کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها