یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
«قلم روزگار» اثر خواهر و برادر نویسنده در کوار به کتابفروشی‌ها رسید

مجموعه داستانی مشترک از دو نویسنده اهل شهرستان کوار با نام «قلم روزگار» ازسوی انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در فارس، «قلم روزگار» مجموعه داستان‌های کوتاه احمد سلطانی و مهناز سلطانی، دو نوجوان اهل قلم شهرستان کوار است که به‌تازگی ازسوی انتشارات نوینسدگان پارس در شیراز منتشر شده است.

کرامت یزدانی (اشک)، ناشر این مجموعه داستان گفت: «قلم روزگار» متشکل از شش داستان کوتاه با موضوع انسان معاصر و فراز و نشیب‌‌های او در زندگی است که به قلم این خواهر و برادر نوشته شده است. داستان‌های کوتاه این کتاب همگی واقع‌گرایانه و دارای پایان‌بندی، محتوا و تفکری ارزشمند هستند.

به گفته وی، «قلم روزگار» از ویژگی‌های ادبیات مدرن بهره جسته است و در اغلب داستان‌ها به خوبی و با ظرافت خاصی به جزئیات پرداخته شده است. به‌طورکلی این مجموعه، روایت زندگی جاری انسان‌هاست و بن‌مایه اغلب آن‌ها خرده مسائل روزمره است که به‌خوبی و با ظرافت، پردازش شده و در نهایت حامل یک پیام و محتوای ارزشی هستند. داستان‌های این مجموعه عبارتند از: تا آخر سال، فرجام تلخ، چشمان خاموش، ناو، مهریه، کفش شیب‌دار.

احمد سلطانی، در بیست و چهارم دی ۱۳۷۹ در اکبرآباد شهرستان کوار به دنیا آمد. به نویسندگی و طراحی عشق می‌ورزد و روزگارش عجین شده با ادبیات و نقاشی. خواهرش، مهناز سلطانی هم ۱۰ تیر ۱۳۸۲ متولد شد. دانش‌آموز رشته تجربی است. داستان می‌نویسد و گاهی هم با عشق و علاقه نقاشی و طراحی می‌کند. این خواهر و برادر دانش‌آموز دبیرستانی هستند.

یادآور می‌شود: مجموعه داستان «قلم روزگار» با ویراستاری فاطمه رمضانی‌زاده سیدانی و تصویرگری فاطمه طوخی در ۱۱۰ صفحه در قطع رقعی مهرماه جاری توسط انتشارات نویسندگان پارس منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها