سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
نوزدهمین شماره فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» آمد

نوزدهمین شماره فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی حبیب‌الله محمودیان و سردبیری سیاوش یاری در 196 صفحه و به قیمت 75 هزار تومان ویژه تابستان 1400 از سوی نشر زاگرو چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، این فصلنامه یکی از نشریات تخصصی و حرفه‌ای در حوزه باستان‌ شناسی و رشته‌های مرتبط است که در آن مقالات علمی و پژوهشی به قلم باستان‌‌شناسان، مورخان و ایلام‌پژوهان و... منتشر می‌شود و در اختیار جوامع هدف قرار می‌گیرد.

این مجله تخصصی با به بهره‌گیری از دانش و همکاری تحریریه‌ای صاحب نام در عرصه علوم و تحقیقات و پژوهش از دانشگاه‌های ایران (ایلام،شیراز، کازرون و تهران) و آمریکا به صورت منظم در هر فصل به همت و پیگیری حبیب‌الله محمودیان منتشر می‌شود.

در این شماره مقالاتی از: فرنگیس درویشی، طاهره امینی شهرضایی، حبیب‌الله محمودیان، علی خاکی، رحیم تزری، صیدمحمد درخشنده، خداکرم مظاهری، پریسا پورمحمدی و آزاده محمودیان در موضوعات مختلف به چاپ رسیده است.
 
علاقه مندان، دانشجویان و ایلام پژوهان می‌توانند آثار و مقالات حاصل از یافته‌های پژوهشی خود را به سامانه نشریه http://ilamstudy.ir و یا به نشانی: ایلام، خیابان اشرفی‌ اصفهانی، کوچه‌ سوم، ارسال‌کنند. نشانی‌ پست‌ الکترونیکی: Ilamzagro@Gmail.com habibmahmoodian@yahoo.com 

سایر عوامل اجرایی این فصلنامه، مدیر اجرایی: آزاده محمودیان ویراستار فارسی: علی محمدنیاکان مدیر امور فنی و رسانه: امید محمودیان مترجم انگلیسی: پریسا پورمحمدی هستند که مدیر مسئول را یاری می دهند.
 
فصلنامه مطالعات ایلام‌شناسی، توسط انتشارات زاگرو به مدیریت حبیب الله محمودیان منتشر می‌شود. وی متولد ۱۳۲۹ در شهر ایلام، باستان‌شناس، ناشر و مؤلف ده‌ها عنوان کتاب پژوهشی در حوزه باستان‌شناسی، تاریخ، جغرافیای تاریخی و ایلام‌ شناسی است. وی تاکنون موفق شده 80 عنوان کتاب تألیف، ترجمه و به جامعه فرهنگی استان و ایران ارائه کند. از جهتی در طول 50 سال فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، موفق به انجام بیش از 80 پروژه و طرح پژوهشی و مطالعاتی و نیز تألیف بیش از 84 مقاله در عرصه باستان‌شناسی، تاریخ، تمدن و فرهنگ ایران زمین و مسائل تعلیم و تربیت شده که در مجلات ملی و بین‌المللی چاپ و منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها