یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
دو کتاب ورزشی در بجنورد رونمایی شد

دو کتاب ورزشی در زمینه کاراته با حضور سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در بجنورد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان شمالی، دو کتاب ورزشی با عناوین «کاتاهای بین‌المللی شوتوکان کاراته» (به قلم قربان مهجوری) و «اُوس؛ پیشگامان کاراته خراسان شمالی»، (به قلم سیما وحدانی) طی مراسمی در محل زمین چمن سالن کارگران بجنورد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان و جمعی از خبرنگاران استان رونمایی شد.

کتاب «اُوس، پیشگامان کاراته خراسان شمالی» با موضوع زندگی ورزشی پیشگامان کاراته خراسان شمالی به همراه زندگی استاد‌ هاتفی‌فرد بنیانگذار کاراته استان و زندگی ورزشی شاگردانش در استان است که توسط «سیما وحدانی»، نایب رئیس هیئت کاراته به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب توسط انتشارات پویان در 100 صفحه به چاپ رسیده است.

سیما وحدانی لیسانس مدیریت بازرگانی و دبیر ورزش روزنامه «خراسان شمالی» که خود از ورزشکاران و دارای دان سه کمربند مشکی کاراته و مربی و داور کاراته استان است.

وی در سخنانی درباره کتابش گفت: 10 سال است که در حوزه ورزشی خبر می‌نویسم و در نظر دارم در تمامی رشته‌های ورزشی زندگی ورزشکاران استان را به تصویر بکشم.

این نویسنده بجنوردی هدف خود را ادای دین به جامعه ورزشی به خصوص جامعه کاراته استان بیان کرد و در خصوص حمایت برای چاپ کتاب گفت: این کتاب را با حمایت هیات کاراته استان به چاپ رساندم.

کتاب‌های «ضرب مرشد»، «لژیونرهای ورزشی خراسان شمالی» و «مشاهیر ورزش خراسان شمالی» از کتاب‌های «سیما وحدانی» نایب رئیس هیئت کاراته استان است که هم اکنون در دست چاپ قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها