شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
«آنگاه بیدار شدم»

داستان «آنگاه بیدار شدم»، نوشته محمد ایزدیار( موری)، نویسنده شیرازی با ویراستاری فاطمه رمضانی‌زاده سیدانی توسط انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.

محمد ایزدیار در خصوص کتاب خود به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، گفت: این کتاب، روایتی است از زندگی عده‌ای از جوانان که ناخواسته در منجلاب اعتیاد گرفتار شده‌اند. دشمن سعی در فریب و انداختن آنها در دام اعتیاد دارد؛ اما جوان ایرانی همیشه و در همه حال در عرصه زندگی و مبارزه با ناملایمات پیشتاز بوده است. قهرمان این کتاب اگر اراده قوی نداشت شاید به خاطر اعتیاد زنده نمی‌ماند؛ اما او نه تنها بر اعتیاد غلبه کرد، بلکه یک قهرمان شد؛ قهرمانی که همه چشم‌ها و دل‌ها به طرف خود جلب می‌کند تا آنجا که در راه اعتقاد و مذهب خویش به شهادت رسید تا نام خود را برای همیشه جاودانه کند. امیدوارم همان‌گونه که تاکنون جوان ایرانی هوشیار بوده، اجازه ندهد دشمن بر اراده او غلبه کند؛ چراکه دشمن همیشه در کمین است تا نگذارد جوان ایرانی روی پای خودش بایستد.
 
وی تاکید کرد: این کتاب با حمایت مالی و معنوی استاد فرهیخته و ارجمند و جانباز عزیز دفاع مقدس، علی بندری به چاپ رسیده است که بر من است در همین جا از این جانباز و رزمنده دلاور قدردانی و سپاسگزاری کنم.
 
یادآور می‌شود: «آنگاه بیدار شدم»، نوشته محمد ایزدیار(موری)، با ویراستاری فاطمه رمضانی‌زاده سیدانی در ۳۰۰ صفحه در قطع رقعی در تیر ماه 1400 توسط انتشارات نویسندگان فارس منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها