چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
چاپ 7800 نسخه دیگر از «چشمه‌های بهشت» به سفارش نهاد کتابخانه‌ها

کتاب «چشمه‌های بهشت» کمتر از 6 ماه پس از چاپ نخست، به سفارش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در 7800 نسخه تجدید چاپ شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی ، مدیرعامل به نشر گفت: کتاب «چشمه های بهشت» گزیده ای از عیون اخبار الرضا (ع) کمتر از 6 ماه پس از چاپ نخست در 7800 نسخه و به سفارش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تجدید چاپ شد.

حسین سعیدی با بیان اینکه این اثر با زبانی ساده و ادبیاتی جذاب از مفاهیم بلند عیون اخبار الرضا (ع) است، افزود: «چشمه های بهشت» با تدوین و ترجمه دکتر محمدهادی زاهدی در 419 صفحه با قطع رقعی دی‌ماه 1399 در 1000 نسخه روانه بازار شد و هم اکنون در 7800 نسخه به سفارش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در دو چاپ 550 و 7250 نسخه‌ای ویژه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تجدید چاپ شد.

وی با اشاره به اینکه عیون اخبار الرضا (ع) نوشته شیخ صدوق یکی از معتبرترین منابع مربوط به تاریخ زندگی و آموزه های امام رئوف حضرت رضا (ع) است افزود: «چشمه‌های بهشت» گزیده‌ای از آن کتاب ارزشمند است و روایت کننده مجموعه‌ی از تاریخ زندگی، آموزه‌ها، معارف، کرامات و آداب زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) است.

سعیدی با اشاره به اینکه کتاب «چشمه‌های بهشت» در پنج دفتر و مجموعا 31 فصل تدوین شده است، اضافه کرد: دفتر نخست آن روایتگر تاریخ زندگی امام هشتم، دفتر دوم مناظرات و آموزه های حضرت، دفتر سوم قرآن و اهل بیت در نگاه امام هشتم، دفتر چهارم راز و رمزهای زندگی در مکتب امام هشتم و در دفتر پنجم موضوع کرامات حضرت، آداب و زیارت ایشان مطرح شده است.

کتاب «چشمه‌های بهشت» با طرح جلدی از احسان جعفرپیشه توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده و علاقمندان جهت تهیه آن می‌توانند علاوه بر مراجعه به فروشگاه‌های کتاب آستان قدس رضوی در سراسر کشور از طریق سایت www.behnashr.com نیز آن را تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها