دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
مجموعه شعر «رقصا» منتشر شد

مجموعه شعر «رقصا» سروده «کیمیا تاج‌نیا»، مدرس نشست‌های مولاناشناسی و مثنوی‌خوانی موسسه فرهنگی خردسرای فردوسی در مشهد، ازسوی انتشارات فصل پنجم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، سراینده شعرهای این مجموعه در یادداشت کوتاهی در ابتدای کتاب آورده است:

«شعرها مزامیر جان‌اند. شطح مبارکی که شاعر به اقتضای آگاهی یا فراآگاهیش بر کاغذ می‌آورد، بخشی از راح و روح انسانی است که بی آن آدمی در میانه ناپیداست. شعرها شبدرهای جهان‌اند. زیبایی عطرآگین اندوه و اشراقند بر دامنه‌های جان...روان شدن در هوای نازک چیزی آن هم در نوسان ناآرام و شتابناک روزمرگی ها...سودایی درآمیخته با زیبایی که سرانجامِ شاعر است اگر چه به رنج اندوده باشد. این مجموعه کوچک شعر سودانامه من است. شعرها و شعرانه هایش به ملاحظه گزین شده و فراهم آمده. برخی شعرها البتّه در این میان متاخّرند.کلماتم را با فروتنی و مهر به خوانندگان نیک این مجموعه تقدیم می‌کنم».
 
انتشارات فصل پنجم که ناشر تخصّصی شعر است، مجموعه شعر «رقصا» را منتشر کرده است و امکان تهیه اثر از طریق تاربرگ اینستاگرامی انتشارات فصل پنجم به نشانی @fasle5 یا موسسه خردسرای فردوسی به نشانی مشهد مشهد، بلوار معلّم، بین فارغ‌التّحصیلان و دندانپزشکان، شماره 22 و شماره 05135019274 و یا از نشر چشم‌انداز به نشانی مشهد، چهارراه گلستان، خیابان گلستان غربی، پ 355 و یا از سایت اینترنتی www.cheshmandazketab.ir امکان‌پذیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها