سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
خاطرات همسر یک شهید از خواستگاری تا شهادت

کتاب «یادت باشد» گلچینی از خاطرات همسر شهید حمید سیاهکالی مرادی، از شهدای مدافع حرم، به قلم رسول ملاحسنی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، این کتاب گلچینی از خاطرات همسر این شهید مدافع حرم از زمان خواستگاری تا شهادت است.

در کتاب «یادت باشد» علاوه بر وصیتنامه این شهید، عکس‌هایی از دوران‌های مختلف زندگی وی چاپ شده است.

رسول ملاحسنی تدوینگر خاطرات همسر این شهید درباره این کتاب گفت: برای نوشتن کتاب «یادت باشد» ۲ سال زمان صرف کردم و در نهایت چاپ اول این اثر در هزار و ۵۰۰ جلد روانه بازار شد.
 
یادآوری می‌شود، حمید سیاهکالی مرادی در سال ۱۳۶۸ در قزوین به دنیا آمد و در پاییز سال ۱۳۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

این کتاب در ٣ بخش و ١٠ فصل تنظیم شده است.

و در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!» با بغض گفتم : «چرا اینطور می‌گی؟ مگه اولین باه میری ماموریت؟! گفت: «کاش می‌شد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هرجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم منو بی خبر نذار». با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب سلام الله علیها هر کجا تونستی تماس بگیر».

گفت: «جور باشه حتما بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب می‌شم». به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چند باری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم : «یادم هست! یادم هست!».

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
    بسم رب الشهدا و صدیقین با سلام بیکران و درود بسیار بر دستان و قلم هایی که این چنین اثر خلق می کنند. بله منظورم به نویسندگان کتب شهدا از جمله این کتاب، کتاب یادت باشدکه انس عجیبی با این کتاب پیدا کردم. این کتاب را در طی 3-4 روز مطالعه کردم و نیست روزی را بدون مطالعه مجدد این کتاب. تمامی فیلم های تصویری مستند ملازمان حرم این شهید گرانقدر را دانلود کرده و نگاه میکنم با لحظه لحظه های مستند وبا همسر عزیز شهید گرانقدر همدردم خدا به شما اجر و پاداش دهد انشاالله. راستی می خوام خانواده شهید ازجمله همسرعزیزشان را از نزدیک ببینم.اگه امکان داره آدرس یا شماره ای از خانواده این شهید در اختیارم بگذارید البته با اجازه خودشان. با تشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها