جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
​پاسخ به پرسش‌های نوجوانان درباره «عشق و دوستی»

انتشارات او، کتاب «عشق و دوستی» نوشته میشل پوئش و برژیت لابه را با ترجمه ترانه وفایی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات او، کتاب «عشق و دوستی» نوشته میشل پوئش و برژیت لابه با تصویرگری ژاک عزم را با ترجمه ترانه وفایی برای آموزش راه و رسم زندگی و تفکر و اندیشیدن به نوجوانان منتشر کرده است.
 
«عشق و دوستی» یکی دیگر از عنوان‌های مجموعه «فلسفه را بچشیم» است. این مجموعه هربار به موضوعی قابل توجه از موضوعات پیرامونمان می‌پردازد. در هر کتاب به دو مفهوم که همیشه در کنار هم می آیند مانند خشونت و عدم خشونت، استفاده از زمان و هدر دادنش، عادی بودن و عادی نبودن، کلام و سکوت، خجالت و به خود بالیدن و .... پرداخته می‌شود.
 
در این کتاب‌ها هیچ گاه تفکر اجباری و از پیش تعیین شده‌ای برای دیکته شدن به ذهن مخاطب وجود ندارد. یعنی درباره مسائل مختلف یک پیشنهاد ثابت عملکردی نداریم و در برابر پرسش ایجاد شده در ذهن کودک پاسخ از پیش تعیین شده‌ای وجود ندارد که بشود آن را در قالبی گنجانید و به کودک تحویل داد تا مانند آن فکر کند و تفکرش به راحتی با آن شکل گیرد.
 
در کتاب «عشق و دوستی» ترکیبی از داستانک و طنز و نظریه‌های فلسفی در هم آمیخته شده تا مخاطب بتواند با آن‌ها در زندگی هر روزی‌اش مواجه شود.
 
انتشارات او، کتاب «عشق و دوستی» را با شمارگان هزار نسخه و قیمت 100 هزار ریال منتشر کرده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها