چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
پرواز «در اوج آسمان» با کتاب

کتاب «در اوج آسمان» نوشته آن ماری مایرز با ترجمه غزاله جعفرزاد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «در اوج آسمان» نوشته آن ماری مایرز با ترجمه غزاله جعفرزاد از سوی انتشارات او برای نوجوانان منتشر شده است.
این رمان ماجرای دختری به نام ملودی را بیان می‌کند که با پدر و مادرش زندگی می‌کند. او بسیار رویایی و خیال‌پرداز و عاشق پرواز است. در رویاهایش به «شمیرون» می‌رود. شمیرون دنیایی است که در آن رویاها به حقیقت می‌پیوندند و پر از غول و اژدها و روح و ... است و قوانین خاص خودش را دارد. فقط کسانی که رویاهایشان را به قدر کافی باور دارند می‌توانند به آنجا وارد شوند و کسانی که به خودشان و رویاهایشان اعتماد کافی دارند می‌توانند آنجا بمانند.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «یک ثانیه پیش روز بود و همه جا روشن، اما حالا در میان فضایی مه‌آلود به پشت دراز کشیده‌ام. عجیب است که جای هیچ زخم و کوفتگی تازه‌ای را در بدنم حس نمی‌کنم. حلقه‌های غلیظی از مه بالای سرم درهم می‌پیچند و پوستم را غلغلک می‌دهند. این حس مرا به یاد لطافت بال‌های پروانه می‌اندازد. سرجایم می‌نشینم و متوجه می شوم چیزهایی خنک و مرطوب لای انگشتانم وجود دارد. با کنجکاوی دست‌هایم را به سوی صورتم بالا می‌آورم؛ چمن! حس عجیبی در ستون فقراتم هست. یک عالمه چمن مصنوعی رادستم مشت کرده‌ام. حتما روی محوطه پلاستیکی زمین بازی (چمن مصنوعی) افتاده‌ام نه روی چمن‌های واقعی، پس بچه‌هایی که درست زیر من مشغول بازی بودند کجا رفته‌اند؟ لااقل باید صداهایی بشنوم بزرگ‌ترها مشغول حرف زدن باشند و بچه‌ها از ترس گریه کنند.»
 
کتاب «در اوج آسمان» در قالب ۲۲۰ صفحه با شمارگان نسخه و قیمت ۲۴۰ هزار ریال از سوی انتشارات او منتشر شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها