چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
«صهیونیسم و سقوط اخلاق در غرب» منتشر شد

کتاب «صهیونیسم و سقوط اخلاق در غرب» تالیف مایکل جونز و ترجمه عباس حاجی‌هاشمی به ترسیم تلاش صهیونیسم با همراهی رهروان سه دین اصلی، یهود، مسیحیت و جهان اهل‌سنت برای نابودی انسان و مقابله با دین و معنویت می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایارن(ایبنا)، کتاب «صهیونیسم و سقوط اخلاق در غرب» تالیف مایکل جونز و ترجمه عباس حاجی‌هاشمی علاوه بر بیان نقش صهیونیسم و غرب در اتفاقات منطقه خاورمیانه و ظهور داعش، چالش مرکزی بشر عصر حاضر را مورد توجه قرار داده است.
 
کتاب از هشت فصل تشکیل شده است: «ریشه‌های براندازی یهود: ارتداد از پذیرش پیامبر الهی»، «یهودیان به آمریکا وارد شده و هالیوود را می‌سازند»، «سقط جنین و یهودیان»، «ویلهلم ریچ، نظریه‌پردازی انقلاب چشمی»، «دلیل در تاریخ»، «مطالعه موردی؛ بحران تجاوز در هندوستان»، «منشا در زندگی روزمره ما» و «یهودیان و ازدواج همجنسگرا».

در دیباچه کتاب آمده است: «این کتاب از شاهکارهای تحقیقاتی درباره یکی از حساس‌ترین موضوعاتی است که به عنوان چالش مرکزی امروز بشر مطرح است. کتاب توسط یکی از برجسته‌ترین نویسندگان و محققان معتقد و با ایمان مسیحی کار شده است. پروفسور مایکل جونز، سابقه 40 سال تحقیق و مطالعه و مبارزه با انحرافات اخلاقی و فرهنگی که شبکه صهیونیستی در آمریکا ایجاد کرد، دارد. پروفسور مبتکر مجله‌ای تحت عنوان جنگ فرهنگی است. موضوعی که خیلی بعدها ایران به آن توجه پیدا کرد.

این اثر از آن رو حساس و پراهمیت است که چالش مرکزی بشر عصر حاضر را مورد توجه قرار داده است. سه دین اصلی یهود، مسیحیت و اسلام به عنوان ادیان الهی که رسالت برای بشر دارند، طرف اصلی این تحول و حادثه هستند. زیرا با روی کار آمدن اولین تمدن غیردینی غرب که بر کل جهان سیطره بلامنازع پیدا کرده است، جهان دینی با یک چالش اصلی رویارو و درگیر شد. چالش جهان دینی با عالم غیردینی. حادثه‌ای که بشر امروز با آثار غیراخلاقی و غیرمعنوی این چالش بزرگ به شدت درگیر است.»

در ادامه با اشاره به نقش صهیونیسم‌ها در تولد گروهک داعش می‌خوانیم: «صهیونیسم اکنون سوار بر بستر وهابیت و سعودی از دل جهان اهل‌سنت آنچنان فرزند نامشروعی به دنیا تحویل داد که جهان شوکه شد. این فرزند، بجز نیروهای مزدور آن، از دل جریان برخی از مبارزترین، انقلابی‌ترین و مخلص‌ترین جوانان اهل‌سنت که برای دین خدا جهاد می‌کردند، تحت عنوان داعش و النصره زاده شد. تولید این تروریسم کور از دل اسلام اتفاق کوچکی نبود. به این ترتیب با طراحی و مدیریت صهیونیسم دو دین اصلی مسیحیت و اسلام(بخش اهل‌سنت آن) به گل نشست و در برابر حرکت امواج غیراخلاقی و غیردینی صهیونیسم شکست خورد.

در نتیجه چالش مرکزی بشر با پیروزی امپراطوری شیطان (به تعبیر پرفسور مایکل جونز) ادامه یافت. دین یهود نیز در کنترل رهبران و تصمیم‌سازان صهیونیستی است. در نتیجه سه دین اصلی مسیحیت و یهود و بخش اهل‌سنت اسلام که باید مهم‌ترین ارکان برای تغذیه معنویت، معصومیت، پاکی و اخلاق و ارزش‌های دینی برای بشر باشند، فرو ریخت. نگران‌کننده‌تر آنکه تبدیل به عوامل و ظرفیت‌های باورنکردنی شدند که جریان صهیونیستی آن را مدیریت می‌کند. این عجیب‌ترین، تکان دهنده‌ترین رویداد بشری است که بخش مهمی از رهروان سه دین اصلی، یهود، مسیحیت و جهان اهل‌سنت در کنار صهیونیسم برای نابودی انسان و مقابله با دین و معنویت همدست شدند.»

کتاب «صهیونیسم و سقوط اخلاق در غرب» تالیف مایکل جونز با ترجمه عباس حاجی‌هاشمی در 194 صفحه، شمارگان یک‌هزار نسخه و به قیمت 17 هزار تومان از سوی انتشارات سیمای پارسا به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها