سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
تشویق کودکان به غذا خوردن با کتاب/ دانستنی‌هایی برای بچه‌ها

انتشارات تیمورزاده و طبیب، کتاب «غذای کافی و سالم بخورید» نوشته راکول لیزی و ترجمه ندا رضوان را برای کودکان منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات تیمورزاده و طبیب، کتابی با عنوان «غذای کافی و سالم بخورید» نوشته راکول لیزی و ترجمه ندا رضوان را به تازگی برای کودکان گروه سنی «ب و ج» منتشر کرده است. دراین کتاب کودکان با خواص مختلف غذا خوردن آشنا شده  و به غذا خوردن تشویق می‌شوند.
 
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «وقتی شما گرسنه هستید علائمی از اعضای بدنتان دریافت می‌کنید. این علائم نشان می‌دهند که غذاخوردن یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در طول روز باید انجام دهیم. غذاها و نوشیدنی‌هایی که در طول روز میل می‌کنید شما را زنده نگه می‌دارند. غذاها و نوشیدنی‌ها به حفظ سلامت شما کمک می‌کنند و به شما انرژی می‌دهند. غذاها به شما کمک می‌کنند تا رشد کنید، فکر کنید، نفس بکشید، شاد باشید، حرکت کنید، دمای بدنتان حفظ شود، بعد از بیماری خوب شوید، در مقابل بیماری‌های مختلف سربازهای دفاعی بسازید و به زندگی ادامه دهید...»

در بخش پایانی این کتاب دستور تهیه سوپ لوبیا، نان مدل آلفا، سالاد سبزیجات، نوشیدنی گازدار و بستنی یخی بیان شده است، همچنین توضیحاتی نیز درباره کالری و میزان انرژی غذاها نوشته شده است.



انتشارات تیمورزاده و طبیب، کتاب «غذای کافی و سالم بخورید» را در قالب 36 صفحه مصور رنگی با شمارگان سه هزار نسخه و قیمت 55 هزار ریال منتشر کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها