دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۰
ورزشكاران نيازمند مطالعات تخصصي‌اند

بازيكن تيم فوتسال بانوان راه‌آهن تهران با اشاره به پيامدهاي مثبت مطالعه در همه زمينه‌ها اظهار كرد: ورزشكاران نبايد از مطالعات تخصصي غافل شوند./

نارميلا فتحي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با تأكيد بر ضرورت مطالعه و تأثير آن اظهار داشت: مطالعه در زمينه‌‌هاي ورزشي به ويژه به صورت تخصصي و براي ورزشكاران هر رشته‌اي، از اهميت بالايي برخوردار است و من معتقدم اين قشر از جامعه مي‌تواند از اطلاعات كتاب‌هاي حوزه تغذيه و روان‌شناسي نيز بهره‌مند شود.

وي كه از علاقه‌مندان به مطالعه است، كتاب «ده راز زندگي» را از جمله كتاب‌هاي مورد علاقه خود معرفي كرد و گفت: اين كتاب پنجره‌اي به سوي زندگي بهتر به رويم گشود و تاثيرات به‌سزايي بر افكار و شيوه زندگي‌ام گذاشت.

فتحي سابقه‌اي هشت ساله در ورزش فوتسال دارد و از علاقه‌مندان  تاليف كتاب در اين زمينه است.
 
همچنين ندا عبدالله‌زاده، ديگر بازيكن تيم فوتسال بانوان راه‌آهن، تهران به خبرنگار «ايبنا» گفت: هيچ‌يك از اقشار جامعه از مطالعه كتاب بي‌نياز نيستند و در هر مرحله‌اي از زندگي مي‌توان با تكيه بر تجربيات مكتوب و شفاهي ديگران، راه‌هاي درست را پيدا كرد.

وي با تأكيد بر تأثيرگذاري مطالعه بر رفتار و عملكرد تخصصي ورزشكاران اظهار داشت: ورزشكاران علاوه بر مطالعات عمومي، مي‌توانند از طريق مطالعه كتاب‌هاي تخصصي مرتبط با رشته‌هايي كه در آن فعاليت مي‌كنند، آگاهي‌هاي تخصصي و حرفه‌ايشان را ارتقا بخشند.

بازيكن تيم فوتسال بانوان راه‌آهن تهران تصريح كرد:اگرچه علاقه زيادي به مطالعه دارم اما كمتر زمان اين كار را پيدا مي‌كنم و اگر فرصتي دست دهد، به مطالعه رمان تمايل دارم.

وي اظهار داشت: از ميان كتاب‌هايي كه تاكنون خوانده‌ام، به رمان «اتوبوس» علاقه ‌بيشتري دارم زيرا اين كتاب توانست تاثيرات مثبت فراواني بر ذهنم داشته باشد.

عبدالله‌زاده تجربه‌ شش سال فعاليت در رشته فوتسال را دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط