دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
رقابت آمار فروش کتاب با تعداد بیماران کرونایی گلستان

با توجه به شرایط ویژه کرونایی در گلستان و سردرگمی کتابفروشی‌ها به خاطر محدودیت‌های اعمال شده، تا صبح امروز تنها حدود 2 هزار جلد کتاب در قالب «تابستانه کتاب» در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان به فروش رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، سردرگمی کتابفروشی‌های گرگان و استان گلستان به خاطر شرایط ویژه کرونایی و محدویت‌های اعمال شده برای این قشر، شرایط خاصی را برای فروش در طرح تابستانه کتاب 1400 در این استان رقم زده است.

همزمان با آغاز سومین روز از طرح تابستانه کتاب 1400 در صبح امروز (دوشنبه 11 مرداد) خبری از سوی اهالی رسانه در گلستان مبنی بر بستری بودن 1652 نفر در بیمارستان‌های استان منتشر شد؛ شرایطی ویژه که بنا بر اعلام، از این تعداد 164 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و 56 نفر وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

در آن سوی اخبار و بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، تا صبح امروز و در سومین روز از طرح تابستانه کتاب 1400 حدود 2000 کتاب در 16 کتابفروشی مشارکت‌کننده در طرح با ارزش ریالی بیش از 180 میلیون تومان به فروش رسیده است.

آماری که از دو مرجع قانونی اطلاع‌رسانی گلستان (دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان) اعلام می‌شود، نشان از شرایط ویژه استان گلستان در کنار دیگر استان‌های کشور دارد که امید است در روزهای آتی شاهد کاهش آمار بستری‌ها و افزایش میزان فروش کتاب در طرح تابستانه 1400 باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها