دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
پرفروش‌های پردیس کتاب اصفهان در تیرماه

فهرست پرفروش‌های پردیس کتاب اصفهان در تیرماه با کتاب «اصل‌گرايی» از نشر «آموخته» شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، مهرداد فروزنده، مدیر داخلی پردیس کتاب اصفهان گفت: کتاب «اصل‌گرایی» از نشر آموخته، پرفروش‌ترین کتاب ما در تیرماه با وضعیت قرمز کرونایی اصفهان بوده است.

به گفته وی، با خواندن این کتاب، یاد می‌گیریم آن‌طور که واقعاً دوست داریم زندگی کنیم، نه آنطور که دیگران از ما توقع دارند؛ روشی را به ما می‌آموزد تا در هر دو قلمروی شخصی و حرفه‌ای کارآمدتر، بهره‌ورتر و مؤثرتر باشیم.

فروزنده ادامه داد: دومین کتاب پرفروش این کتابفروشی هم کتاب «قدرت محتوا» باز هم از نشر «آموخته» است. این کتاب نیز منبعی جامع برای بازاریابی محتوایی است که پس از ارائه تعاریف و اسامی مختلفِ این شیوه به نسبت جدید بازاریابی، چگونگی انجام آن را به‌طور مفصل توضیح می‌دهد و نویسنده سعی می‌کند ابتدا هر یک از موضوعات را در قالب دسته‌بندی‌های شسته‌رفته و با نثری روان، ساده و صمیمی توضیح دهد و سپس، با ارائه‌ موفق‌ترین نمونه‌های بازاریابی محتوایی از برترین شرکت‌های دنیا و تلفیق آن با تجربیات خودش به عنوان متخصص بازاریابی محتوایی به تبیین هرچه بیشتر موضوعات می‌پردازد.

مدیر داخلی پردیس کتاب اصفهان گفت: سومین کتاب پرفروش ما، «قوی سیاه» از انتشارات «آریانا قلم» است. نسیم نیکلاس طالب، نویسنده و محقق، در این کتاب به توضیح رفتارها و عملکردهای مختلف و در عین‌حال نادرست انسان هنگام مواجهه با و بعد از رخ دادن یک «قوی سیاه» می‌پردازد. همچنین در ادامه، او به ارائه نکات و مطالبی می‌پردازد که به افراد کمک می‌کند تا در پیش‌بینیِ غیرقابل پیش‌بینی‌ها و اتفاقات غیرمنتظره بهتر عمل کنند.

وی درباره دیگر کتاب‌های پرفروش این کتابفروشی در تیرماه گفت: «در زمانه پروانه‌ها» (نشر خوب)، «مرگ ایوان ایلیچ» (نشر چشمه)، «نقشه‌هایی برای گم شدن» (نشر اطراف)، «زنان نامرئی» (نشر برج)، «آدمی یك تاریخ نویدبخش» (نشرنو)، «فلسفه دوستی» (نشر گمان)،«سقوط» (نشر چشمه)، «تسلی‌بخشی‌های فلسفی» نشر ققنوس) و «اول شخص مفرد» (نشر نیماژ)، دیگر کتاب‌های پرفروش ما در این ماه بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها