یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
فراخوان دومین جایزه کتاب سال فارس اعلام شد

بخش ویژه یادبود استاد فقید منصور اوجی و فارس شناسی در دومین جایزه کتاب سال فارس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال فارس اشاره کرد و گفت: بر اساس این فراخوان؛ نویسندگان، پژوهشگران، شاعران و همچنین ناشران نیز با هماهنگی نویسنده و تعداد عناوین نامحدود، میتوانند آثار را برای دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال کنند.

وی اعلام کرد: علاقهمندان میتوانند آثار خود را برای دومین دوره جایزه کتاب سال فارس در هفت گروه اصلی شامل پژوهش، داستان، شعر، کودک و نوجوان، مذهب، تاریخ و جغرافیا و بخش ویژه یادبود استاد فقید منصور اوجی و پژوهش در زمینه فارسشناسی به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن اعلام همکاری موسسه مهر کتاب قاصدک برای برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال فارس، افزود: انتشار کتاب باید از ابتدای سال 98 تا پایان اردیبهشت 1400 باشد و ارسال دو جلد از کتاب به دبیرخانه در زمینه آثار ترجمه شده و ارسال نسخهای از متن زبان اصلی الزامی است و کتابهای الکترونیکی ارسال شده به دبیرخانه باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای هولوگرام باشد.

سهرابی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان شهریورماه 1400 است و آیین پایانی در پاییز 1400 برگزار می شود و تاریخ دقیق نیز در اخبار بعدی اطلاعرسانی خواهد شد، گفت: بر اساس این فراخوان ناشران میتوانند آثار منتشر شده خود را در زمینههای مذکور به همراه فرم ثبتنام به دبیرخانه ارسال کنند و در آیین اختتامیه از ناشرانی که اهتمام جدی در نشر آثار فارسپژوهی داشته و بر اساس ملاکهای دبیرخانه بهترین شکل مشارکت را در دومین دوره جایزه کتاب سال فارس داشته باشند، تکریم خواهد شد.

یادآور میشود: نویسندگان. پژوهشگران، شاعران و ناشران و مولفان میتوانند دو نسخه از اثر خود را به همراه فرم ثبتنام به نشانی شیراز، خیابان انوری، نبش خیابان اهلی، مجتمع اهلی، طبقه اول، موسسه مهر کتاب قاصدک دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال و در صورت لزوم با شماره تماس 09164097929 خانم انصاری هماهنگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها