شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
جشنواره ادبی زاینده‌رود در ایستگاه پایانی

آیین اختتامیه جشنواره ادبی «داستان کوتاه زاینده‌رود» امروز شنبه ۲۲ خردادماه در شهر کتاب جهاد دانشگاهی برگزار و به‌صورت زنده از صفحۀ اینستاگرام جشنواره برای مخاطبان پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، دبیر چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود، گفت: شاهرخ گیوا، سلمان باهنر و ابراهیم سلیمی کوچی در مرحله نهایی، برگزیدگان این دوره از جشنواره را انتخاب کردند.

سیاوش گلشیری افزود: جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود به دلیل شرایط کرونایی به صورت آنلاین برگزار و تنها دبیر جشنواره، برگزیدگان اصفهانی و مسئولان جهاد دانشگاهی در محل اختتامیه حضور دارند.

دبیر جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود گفت: اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری داستان کوتاه زاینده‌رود، ساعت ۲۰ از صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی zayandehrood_story@ و مخاطبان با کلیک روی لینک https://livekadeh.com/official/zayanderood می‌توانند شاهد اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود باشند.

وی ادامه داد: این جشنواره از سال ۱۳۹۴ توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه اصفهان برگزار شده و شش سال پیشینه برگزاری دارد و دانشجویان داخل و خارج از کشور درآن حضور داشته‌اند. امسال با انتشار فراخوان چهارمین دوره از این جشنواره ۳۵۴ اثر از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه جشنواره رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها