سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
نخستین کتابخانه تخصصی «هنر» در استان راه اندازی می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در نظر دارد تا با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و بهره‌گیری از نظریات کارشناسان این عرصه، «کتابخانه تخصصی هنر» را برای استفاده عموم هنرمندان استان در شهرستان ارومیه راه اندازی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، احد هوشمند قره باغ در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی با تاکید بر موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین آحاد جامعه و رشد فرهنگی و اجتماعی آن، افزود: ما همواره تلاش می‌کنیم تا جامعه هنرمندان استان را در کنار آموزش‌های هنری لازم به سمت مطالعه سوق دهیم تا شاهد رشد هنری بیشتر در آینده باشیم.

وی گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در نظر دارد تا با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و بهره‌گیری از نظریات کارشناسان این عرصه ،«کتابخانه تخصصی هنر» را جهت استفاده عموم هنرمندان استان در شهرستان ارومیه راه‌اندازی کند و با توجه بیشتر به ظرفیت‌های بومی عرصه تولید کتاب در آذربایجان‌غربی و معرفی و پاسداشت هنرمندان این عرضه گامی موثر در رشد و شکوفایی این استان مرزی بردارد.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، نیز در این دیدار طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری استان و ‌لازم برای ارتباطات بیشتر ما بین ادارات فرهنگی در آذربایجان‌غربی، بر اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با عقد تفاهم‌نامه‌های لازم تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره بر لزوم افزایش شاخص‌های مطالعه در کشور، بر همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با حوزه هنری انقلاب اسلامی استان در راه اندازی کتابخانه تخصصی هنر در شهرستان ارومیه اعلام آمادگی کرد.

در پایان این دیدار رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به رسم یادبود تابلو هنری را تقدیم مدیر کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها