شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
شماره بهارانه «آینه‌دار جمال» منتشر شد

هشتمین شماره فصلنامه «آینه‌دار جمال» ویژه بهار 1400 از سوی مرکز حافظ شناسی در شیراز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، در این شماره از نشریه «آینه‌دار جمال»، مصاحبه‌ای اختصاصی با استاد میرجلال‌الدین کزازی؛ دو مقاله کوتاه از رضا رستگاری؛ معرفی کتاب «گنجینه‌ عرفان: شرح غزل‌های حافظ»اثر زنده‌یاد دکتر محمد معین که بعد از 80 سال منتشر شده است، یادداشتی از منیژه عبدالهی (به‌زبان انگلیسی) به همراه ضمیمه‌ نوروز ۱۴۰۰ با مقاله‌ای از استاد دکتر محمد استعلامی منتشر شد.
 
همچنین دو مقاله کوتاه در پیوند با حافظ «خواجه» و «عبوس زهد»، درنگی در مداحی‌های حافظ و منطق تصویر در شعر حافظ از دیگر مطالب این شماره «آینه‌دار جمال» ویژه بهار 1400 است. یک گفت‌وگوی اختصاصی نیز با دکتر میرجلال‌الدین کزازی در این شماره به چاپ رسیده و سرمقاله هم به قلم دکتر کاووس حسن‌لی نگارش شده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند نشریه یادشده را در تارنمای مرکز حافظ شناسی به نشانی: https://hafezstudies.com/shortcodes/%d9%86%d8%b4%d8%b1%db%8c%d9%87- دریافت کنند.
 
نشریه آینه‌دار جمال، نشریه عمومی مرکز حافظ‌شناسی-کرسی پژوهشی حافظ است که باهدف اطلاع‌رسانی بهتر اخبار فرهنگی و فعالیت‌های مرکز و همچنین فراهم‌سازی بستری برای انتشار متمرکز مطالب و رویدادهای مرتبط با حافظ و حافظ‌پژوهان، از بهار ۱۳۹۸ به‌صورت فصلنامه منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها