دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
وحید نمازی سکاندار حوزه هنری استان فارس شد

رییس حوزه هنری طی حکمی وحید نمازی را به‌عنوان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، محمدمهدی دادمان در این حکم که با فرازی از سخنان مقام معظم رهبری درباره فارس و پیشینه فرهنگی و وضعیت امروز آن آذین یافته، ابراز امیدواری کرده که رییس جدید حوزه هنری این استان در معرفی چهره‌های شاخص هنر انقلابی استان در تراز ملی و بین‌المللی بکوشد.
 
در بخشی از این حکم  با اشاره به پیشینه تاریخی فارس آمده است: ستاره‌های درخشان فارس از میرزای شیرازی تا شهید آیت‌الله دستغیب و...  بر سپهر تاریخ معاصر ایران می‌درخشند و مردم این استان نیز هماره در برهه‌های مهم مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خوش درخشیده‌اند. از همین رو باید به خاطر فرصت خدمت به چنین مردمی شکرگزار بود و آن را مغتنم شمرد.
 
تصویب و اجرای سند تحول حوزه هنری استان ذیل سیاست‌های کلان حوزه هنری بر تنظیم، ایجاد سازوکار شناسایی و توانمندسازی نسل مستعد و نوخاسته هنر انقلاب اسلامی برای حل مسائل محوری استان به ویژه محرومین با محوریت سند زیست بوم هنری از جمله وظایف وحید نمازی در سمت جدید اعلام شده است.
 
بر این اساس ابراز امیدواری شده رییس جدید حوزه هنری در جهت تبدیل حوزه هنری استان به مرکز الهام‌بخشی و گفتمان‌سازی به منظور فعال‌سازی مردم و تشکل‌های مردمی برای ایجاد نهضت تولید محتوای بومی تلاش کند.
 
طراحی سازوکاری پویا جهت توزیع و ترویج محصولات هنرمندان متعهد بومی با نگاه تقویت اقتصاد هنر در جغرافیای فرهنگی استان و سامان‌دهی شبکه‌ای منسجم، کارآمد و هم‌افزا از هنرمندان مؤمن و انقلابی استان در مجموعه حوزه هنری استان به عنوان پرچمدار و مرکز رشد هنر انقلابی از جمله وظایف دیگری است که برای این مدیر جدید فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در فارس تعیین شده است.
 
یادآور می‌شود: وحید نمازی متولد ۱۳۶۳ شیراز و کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است. از جمله سوابق وی می‌توان به تصدی معاونت فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی از سال ۹۰ تا ۹۴، ریاست حوزه هنری خراسانی شمالی از سال ۹۴  تاکنون، مسئولیت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار خراسان شمالی از سال ۸۷ تا ۹۰، سردبیری فصلنامه خاکریز، دبیری ۱۰ دوره جشنواره بین‌المللی کاریکاتور خراسان شمالی، مسئولیت فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی و … اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها