دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
«فرصت صدرخوانی» با تخفیف ویژه

در چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت‌الله صدر، پژوهشگاه شهید صدر در طرح «فرصت صدرخوانی» آثار عربی و فارسی وی را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، در طرح فروش ویژه «فرصت صدرخوانی»، همه آثار پژوهشگاه شهید صدر با ٢٠ درصد تخفیف و ارسال پستی به سراسر کشور، در فروشگاه سایت پژوهشگاه شهید صدر عرضه می‌شود.

این طرح که از امروز یکشنبه ١۵ فروردین ١۴٠٠ آغاز شده، تا پایان 25 فروردین ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار شهید صدر را در اپلیکیشن طاقچه با ٢٠ درصد تخفیف از روز پنجشنبه ١٩ فروردین تا یکشنبه ٢٢ فروردین خریداری کنند.
    
تازه‌های نشر پژوهشگاه شهید صدر عبارتند از:
1- کتاب «نا»: این کتاب آخرین کتاب منتشرشده درباره شهید صدر است که در آن مریم برادران به روایت زندگی شهید صدر پرداخته است.
2- «شرح‌صدر»: کتاب «شرح‌صدر» ترجمه کتاب «شهید الاُمة و شاهدُها» اثر شیخ محمدرضا نعمانی از شاگردان و همراهان شهید سید محمدباقر صدر است. او تنها کسی بود که توانست به‌دور از چشم مزدوران بعثی در دوران حصر، همراه شهید صدر و خانواده‌اش باشد.
3- «سنت‌های تاریخی در قرآن کریم»: این کتاب گفتارهایی تفسیری از استاد شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر است. وی این درس‌ها را پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بنا بر ضرورت‌های پیش‌آمده در عرصه سیاسی‌اجتماعی عراق و جهان اسلام ارائه کرد. شهید صدر در این سخنرانی‌ها به ابداع روش تفسیری مهمی با عنوان تفسیر موضوعی دست زده است.
4- «علوم قرآنی»: کتاب «علوم قرآن» مجموعه‌درس‌های علوم قرآن است که استاد شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر در سال ١٣٨۴ق. برای تدریس در دانشکدۀ اصول‌الدین بغداد به رشته تحریر درآورده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها