سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
چهار خوزستانی بر گزیده جشنواره سینامک ویژه تقدیر از کادر درمانگر کشور شدند

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزیده شدن چهار خوزستانی در جشنواره سینامک ویژه تقدیر از کادر درمانگر کشور خبر داد.

مرتضی جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران  (ایبنا) در خوزستان، با اعلام این مطلب گفت: جشنواره سینامک دومین برنامه مشترک شورای هم‌اندیشی شهرهای پایتخت کتاب ایران با همکاری ستاد هماهنگی و با همکاری ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی، شبکه مروجان کتاب‌خوانی کشور و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها است.

وی گفت: این جشنواره در دی‌ماه امسال در سه بخش نامه‌نویسی، خاطره‌نویسی و عکس ویژه همه گروه‌های سنی برگزار شد و بیشترین شرکت‌کنندگان متعلق به استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، یزد، اصفهان، فارس، کاشان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، تهران و مازندران بود.

جمشیدی با اشاره به برگزیدگان این جشنواره بیان کرد: در بخش عکس گروه سنی کودکان، زهرا بابامندی از دزفول، هستی کرویی گروه سنی نوجوان از رامهرمز معرفی شدند
 
وی اصافه کرد: در بخش نامه به نویسنده در گروسنی نوجوانان، مهرانا نصیری از رامهرمز و در رده سنی بزرگسال، فاطمه آسوده از روستای کهله یک به عنوان دیگر برگزیدگان این جشنواره هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها