دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
«جاروی نحس و پسرک سبیلو» رفیع افتخار در راه است/ رمان کودکی که به صلح و دوستی می‌پردازد

رفیع افتخار از تالیف رمان جدیدی برای کودکان خبر داد و گفت: «جاروی نحس و پسرک سبیلو» به صلح و دوستی می‌پردازد و پیام‌های زیست محیطی دارد.

رفیع افتخار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره جدیدترین اثرش گفت: «جاروی نحس و پسرک سبیلو» عنوان جدیدترین کتاب من است که در مرحله ویرایش است و از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات سوره مهر منتشر خواهد شد.
 
این نویسنده با اشاره به اینکه «جاروی نحس و پسرک سبیلو» برای کودکان سنین ۹ تا ۱۱ سال نوشته شده درباره محتوای داستان توضیح داد: در رمان کودک، ماجرای جادوگری قلابی بیان می‌شود که مرتب خرابکاری به بار می‌آورد. جادوگر قلابی تنبیه می‌شود اما درس نمی‌گیرد و به کارهای ضد اجتماعی‌اش ادامه می‌دهد.
 
افتخار در ادامه بیان کرد: «جاروی نحس و پسرک سبیلو» دارای داستانی فانتزی با درونمایه طنز و فضای افسانه‌ای است که می‌تواند برای بچه‌ها شیرین و دلچسب باشد.
 
وی همچنین گفت: «جاروی نحس و پسرک سبیلو» رمانی است که به صلح و دوستی می‌پردازد و پیام‌های زیست محیطی دارد.
 
رفيع افتخار متولد 1339 در تهران و كارشناس ارشد كشاورزی است. او تاليف و ترجمه برای نوجوانان را از سال 1369 آغاز كرده و تاكنون بیش از ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به «طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسدبه دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطيلات بامزه يخمک»، «ساپروفیت»، «شب نشینی باعموبسک» و «رازصورتی من» اشاره کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها