شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
طرح کتابخانه‌گردی در استان قزوین هم اجرا می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: طرح ملی کتابگردی به مدت سه روز و در سه شهرستان استان قزوین اجرایی می‌شود.

فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قزوین، گفت: طرح ملی کتابخانه‌گردی از ۱۶ اسفندماه به مدت سه روز در سه شهرستان تاکستان، البرز و بوئین زهرا اجرا می‌شود.

فاطمه محمدبیگی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ۱۷ اسفندماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طرح ملی کتابخانه‌گردی به منظور آشنایی بیشتر مردم و مسئولین با فعالیت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی در سطح 3 شهرستان تاکستان، البرز و بوئین زهرا اجرا می‌شود.

وی به آغاز طرح کتابخانه‌گردی از ۱۶ لغایت ۱۸ اسفندماه در استان قزوین اشاره کرد و افزود: این طرح در کتابخانه‌های شاخص، در شهرستان‌های آبی و زرد استان قزوین اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا طرح ملی کتابخانه گردی در شهرهای نارنجی و قرمز اجرا نمی‌شود، گفت: شرکت در طرح ملی کتابخانه گردی مزایایی از جمله اهدای عضویت رایگان به بازدیدکنندگان کتابخانه و بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب به مدت یک هفته با شرط بازگرداندن اصل کتاب دارد.

وی به پویش کتابخانه من اشاره کرد و ادامه داد: این پویش در فضای مجازی و ویژه کتابداران است که تمامی کتابداران با ساخت کلیپ با موضوع معرفی کتابخانه محل خدمت خود می‌توانند در این پویش شرکت کرده و کلیپ کتابخانه خود را در سایت http://samakpl.ir بارگذاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها