جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
نشست تخصصی با محوریت کتاب «نهضت حفظ محیط زیست» برگزار می‌شود

به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با همکاری موسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر قم، نشست تخصصی به مناسبت روز درختکاری با محوریت کتاب «نهضت حفظ محیط زیست» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با هدف تبیین آثار مقام معظم رهبری به‌مناسبت روز درختکاری و لزوم توجه به محیط زیست، به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با همکاری موسسه پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر قم، نشست تخصصی با محوریت کتاب «نهضت حفظ محیط زیست» ‌شنبه 16 اسفند‌ماه ۱۳۹۹ ساعت 10 و 30 دقیقه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
در این نشست مصطفی فارویی، کارشناس دینی و امور بین‌الملل به تبیین و معرفی کتاب «نهضت حفظ محیط زیست» خواهد پرداخت.
 
کتاب «نهضت حفظ محیط زیست» با هدف انتقال نقطه نظرات، دغدغه‌ها و رهنمودهای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، به مسئولان و مردم درباره اهمیت و حفظ محیط زیست تألیف و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
 
این کتاب مشتمل بر تمامی بیاناتی ایشان از سال ۶۳ تا کنون در این موضوع است. برخی از بیانات موجود در این اثر، تاکنون منتشر نشده است و می‌تواند منبع بدیعی برای علاقه‌مندان باشد.

 علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اسکای‌روم اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به نشانی www.skyroom.online/ch/nahaad/qompl در این نشست تخصصی شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها