جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
خبرنگار ایبنا در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شایسته تقدیر شد

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم برگزیدگان خود را شناخت و یونس عزیزی خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بخش گزارش خبری شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در قم، آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با حضور سیدموسی حسینی ‌کاشانی، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم، مهدی تاجیک، رئیس ستاد برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم  و جمعی از مسئولین استانی در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

رئیس ستاد برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم با اشاره شرایط کرونا گفت: پیش‌بینی برگزاری جشنواره را با این سطح استقبال از خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای قم را نداشتیم. فراخوان برگزاری جشنواره در مهرماه و مهلت آثار تا آذرماه اعلام شد که به دلیل استقبال اصحاب رسانه تا پایان دی‌ماه 99 تمدید شد.

تاجیک بیان کرد: در پنج دوره برگزار شده تلاش کردیم از تجربیات گذشته دبرای ارتقای کمی و کیفی جشنواره استفاده کنیم بنابراین اقدامات جدیدی از سوی مجری برگزاری جشنواره پیش‌بینی شد که یکی از این فعالیت‌ها، برگزاری ۶ کارگاه تولید اثر برای علاقه‌مندان بود. در این کارگاه‌ها، ۱۱۰ نفر عکاس و خبرنگار مشارکت داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم  در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر ضمن قدردانی از تلاش تیم بسیج رسانه افزود: رمز موفقیت جشنواره ابوذر  تلاش و تکیه بر روحیه بسیجی در تیم اجرایی و توجه به محتوای کیفی آثار ارسالی است.

حجت‌الاسلام لطفی نیاسر، مدیرکل صداوسیمای قم هم در این مراسم  رسالت اصحاب رسانه را توجه به نیازهای مردم در جامعه دانست و گفت: اصحاب رسانه باید همچون ابوذر، رسالت واقعی خود را انجام دهند و فارغ از مسائل  مادی  و دنیوی با تکیه بر نعمت‌های الهی به فکر مردم و در مسیر نیازهای مردم قلم بزنند.

یادآوری می‌شود در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم، یونس عزیزی، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اثر «نشانی پستی: قم خیابان کتاب؟!»  شایسته تقدیر شناخته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها