یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
همسایه‌های خانم‌جان در راه است...

همسایه‌های خانم‌جان، روایت پرستار «احسان جاویدی»، نیروی بهداری از چهار ماه حضورش در بیمارستان البوکمال سوریه به قلم زینب عرفانیان (نویسنده دو اثر تحسین‌شده «مربع‌های‌قرمز» و «درگاه این خانه بوسیدنی است») به‌زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «همسایه‌های خانم‌جان»، روایتی از اوضاع شهری است که داعش در آنجا حضور داشته و بعد از محو داعش توسط نیروهای مقاومت، دار و ندارشان با آن محو شده است. در «همسایه‌های خانم‌جان» روی دیگر این جنگ هفت‌ساله و سهم زنان و کودکان از جنگ و خدمات مدافعان ایرانی به این مردم نشان داده می‌شود.

این کتاب روایتی است از خط فکری حاج‌قاسم سلیمانی که بعد از فتح البوکمال؛ آخرین پایگاه داعش در سوریه، دستور داد همه زن‌ها و بچه‌ها باید سالم از شهر بیرون بیایند؛ بعد نیروها وارد شهر شوند.

همسایه‌های خانم‌جان، روایت پرستار «احسان جاویدی» به قلم زینب عرفانیان (نویسنده دو اثر تحسین‌شده «مربع‌های قرمز» و «درگاه این خانه بوسیدنی است») به‌زودی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر می‌شود.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب بعد از انتشار می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی(https://nashreshahidkazemi.ir) و یا  سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها