شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
انتشار یک ترجمه دیگر از کتاب «یک سرزمین موعود»

ترجمه دیگری از کتاب «یک سرزمین موعود» از سوی انتشارات نسل نواندیش منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) لیلا علیزاده ده‌آبادی: کتاب جدید باراک به سرعت جز پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون شد. این کتاب به خاطرات و اتفاقات مختلف در دوران ریاست جمهوری او می‌پردازد. 

یک سرزمین موعود با ترجمه الهام شریف و فاطمه باغستانی از نسل نواندیش در دست انتشار است و این نشر پیش فروش کتاب را هم‌اکنون آغاز کرده است. 

باراک اوباما صرفا به موضوعات سیاسی نپرداخته‌اند و از زندگی شخصی خود در دوران ریاست جمهوری نیز در این کتاب صحبت کرده‌اند. 

فاطمه باغستانی یکی از مترجمین این کتاب می‌گوید: کتاب یک سرزمین موعود روایت تلاش‌های ستودنی مردیست که در جوانی رویای آزادی و عدالت در سر داشت. در شیکاگو رشد کرد، وارد دانشگاه کلمبیا شد، دکترای حقوقش را از هاروارد گرفت، وارد سنا شد و به‌رغم سیاه‌پوست بودنش با شعار "امید و پایان جنگ" نخستین رییس‌جمهور آفریقایی_آمریکایی ایالات متحده شد و تاریخ را عوض کرد.

مترجم دیگر کتاب الهام شریف اضافه می‌کند: این کتاب شرح جذابی از زندگی شخصی و سیاسی باراك اوباما  و اثری صادقانه و درون‌گرایانه از وقایع مهم تاریخ معاصر است كه از پشت پرده‌ی بسیاری از رويدادهای سياسي مهم سخن می‌گوید و اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهد که گاه شما را به بهت و حیرت فرو مي برد. يك سرزمين موعود علاوه بر يك اثر سياسي قدرتمند يك زندگينامه بسيار تأثير گذار است كه آن را به پرفروشترين کتاب نیویورک تایمز و بهترین کتاب سال واشنگتن پست و گاردین تبديل می‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها