سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
مشکل زمین کتابخانه‌های آیت‌الله سیستانی در قم حل شد

شهردار قم با اشاره به مشکلات پروژه کتابخانه آیت‌الله سیستانی در قم گفت: در حال حاضر با پیگیری مسئولان، مشکلات معاوضه زمین کتابخانه آیت‌الله سیستانی در قم رفع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در نشست استاندار و مدیران استان با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن، ضمن تاکید بر همکاری شهرداری در پروژه کتابخانه‌های تخصصی آیت‌الله سیستانی در قم، گقت: کتابخانه‌های تخصصی وابسته به دفتر حضرت آیت‌الله‌العظمی سیستانی یکی از پروژه‌هایی است که اجرای آن در چند سال اخیر مورد پیگیری بسیاری قرار گرفته است.
 
شهردار قم با اشاره مصوبات معاوضه زمین‌های شهرداری با راه و شهرسازی، افزود: مجموعه مدیریت شهری تاکنون بیشترین همکاری را برای ساخت این کتابخانه داشته و آماده همکاری‌ است.
 
سقائیان‌نژاد یادآور شد: دولت تعهد داد که معوض زمین این پروژه را به شهرداری بدهد. در مسیر رفع مشکلات، استاندار قم نامه‌ای به وزیر نوشت و در این باره بحث‌های متقاوتی مطرح شد. در نهایت آخرین صورت‌جلسه در سال ۹۵ ملاک عمل قرار داشت.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر با پیگیری مسئولان، مشکلات معاوضه زمین کتابخانه آیت‌الله سیستانی در قم رفع شده است و در این‌ باره جلسات متعددی برگزار و قرار شد زمین به قیمت همان سال به‌صورت معاوضه انجام شود.
 
این مقام مسئول تاکید کرد: پیشنهاد معاوضه دو زمین داده شد و مقرر گردید کاربری زمین به کمیسیون ماده ۵ برود و با نظر مثبت و حسن نیت حل شود.
 
وی گفت: وظیفه ما در قبال مردم نگهداری شهر است و باید در این عرصه تعامل خوبی شکل بگیرد، قطعا مانع‌تراشی‌ها و عدم همراهی مسئولان به نفع مدیریت شهری در قم نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط