سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
نقد کتاب «زیبایی‌شناسی پوشاک زنان پس از انقلاب اسلامی ایران»

کتاب «زیبایی‌شناسی پوشاک زنان پس از انقلاب اسلامی ایران» نوشته سیده راضیه یاسینی (عضو هیأت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «زیبایی‌شناسی پوشاک زنان پس از انقلاب اسلامی ایران» نوشته سیده راضیه یاسینی (عضو هیأت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نقد و بررسی می‌شود.

در این جلسه که سه‌شنبه 12 اسفند ساعت 11 برگزار می‌شود مریم رفعت‌جاه و محمدحسن رجبی به عنوان منتقد و راضیه یاسینی(مولف) درباره این کتاب سخن خواهند گفت.  

کتاب «زیبایی‌شناسی پوشاک زنان پس از انقلاب اسلامی ایران» با مفروض‌دانستن تطور پوشاک زنان تحت گفتمان‌های رایج و حاکم در دوره‌های مختلف پساانقلاب، درصدد است تا تأثیر عوامل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بر زیبایی‌شناسی پوشاک زنان را در بستر گفتمان‌های حاکم و رقیب شش دورۀ‌ گذار انقلابی (۱۳۵۷-۱۳۵۹)»، «ارزش‌گرایی/دفاع مقدس (۱۳۵۹-۱۳۶۷)»، «پساجنگ/سازندگی (۱۳۶۷–۱۳۷۶)، «اصلاح‌طلبی/آزادی‌خواهی (۱۳۷۶-۱۳۸۴)»، «اصول‌گرایی/بازگشت به ارزش‌ها (۱۳۸۴-۱۳۹۲)» و «اعتدال‌گرایی (۱۳۹۲-۱۳۹۶)» مطالعه کند.

پخش زنده این برنامه از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها