سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
رونمایی از کتاب «پدر بودن و فلسفه» در آستانه روز پدر

کتاب «پدر بودن و فلسفه» هم زمان با روز پدر در کافه فلسفه (موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) رونمایی و معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) هم زمان با روز پدر کتاب «پدر بودن و فلسفه» در کافه فلسفه رونمایی و معرفی می‌شود.

در این نشست که چهارشنبه ششم اسفند 1399 ساعت 10:30 برگزار می‌شود دکتر غلامرضا اعوانی، دکتر شهرام پازوکی و دکتر محمدرضا بهشتی سخنرانی می‌کنند.

نویسنده‌های کتاب پدر بودن و فلسفه، اندیشه‌های خود را درباره تاثیر هم‌زمان پدر بودن بر کودکان و مردان، موضوعات اخلاقی مرتبط با سبک‌های مختلف والدگری، پدر بودن اصیل و معنای آن و... به همراه توصیه‌هایی به پدرانی که به نحوی با دوراهی‌هایی در زندگی خود روبرو شده‌اند در اختیار ما می‌گذارد. این کتاب می‌کوشد تا به کمک مردان و زنانی که از فرهنگ‌ها، تخصص‌ها و چشم‌اندازهای مختلف به این موضوعات پرداخته‌اند و با فراهم کردن ایده‌های بیشتری برای اندیشیدن پاسخ پرسش‌ها را برای پدرهای امروز و آینده (و البته مادرها) میسر کند.

این کتاب نوعی فلسفه خشک دانشگاهی نیست. اثری که در دست شماست کتابی عملی و بصیرت‌بخش و حتی سرگرم کننده است. مولفان این کتاب با بیرون کشیدن بینش‌هایی که می‌توان از فلسفه، روانشناسی، دین و انسان‌شناسی به دست آورد، پدرها را با کمک‌ها و بصیرت‌های حاصله از خرد جمعی انباشت شده در اعصار مختلف یاری می‌کنند تا بتوانند نقش‌های خود را بهتر فهمیده، قدر شناخته و تحقق بخشند. هر پدری که زمانی را صرف فکر کردن و به کار بستن برخی از ایده‌هایی کند که در این کتاب خواهد خواند از کار خود خشنود خواهد شد - این خوشنودی البته به فرزندان او نیز خواهد رسید.»

این برنامه در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی در خیابان نوفل لوشاتو، بعد از تقاطع آراکلیان شماره 87 (موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها