دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
برگزاری جشنواره «کتآب‌بان» با هدف حفظ منابع آبی

جشنواره کتابخوانی «کتآب‌بان» با تاکید بر حفظ منابع آب با همکاری کتابخانه های عمومی در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس پیرامون این رویداد گفت: جشنواره کتابخوانی «کتآب‌بان» در راستای توسعه بانک پذیری کودکان و نوجوانان و افزایش اعضای باشگاه کودک و نوجوان استان و همچنین ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و حفاظت از منابع آب با همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان فارس و بانک کشاورزی در فارس برگزار می‌شود.
 
روح‌الله منوچهری، افزود: این جشنواره در بازه زمانی اول اسفندماه ۹۹ تا پایان فرودین‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و جامعه هدف آن کودکان و نوجوانان کمتر از ۱۵ سال به ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی و اعضای باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی است.
 
وی ادامه داد: افتتاح حساب کودک و نوجوان نزد یکی از شعب بانک کشاورزی استان، عضویت در باشگاه مشتریان کودک و نوجوان بانک کشاورزی از طریق سایت kids.bki.ir از شرایط شرکت در این مسابقه است.
 
منوچهری اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه یک ویدئو ۶۰ ثانیه‌ای از معرفی کتاب با موضوع محافظت از منابع آب و ارسال آثار به نشانی آدرس صفحه اینستاگرام باشگاه مشتریان بانک کشاورزی @Club.bki در این رویداد حضور یابند.
 
وی افزود: جوایز این جشنواره شامل 10 دستگاه تبلت، ۱۵ جایزه ۵ میلیون ریالی، ۳۰ جایزه ۲ میلیون ریالی و ۴۵ جایزه یک میلیون ریالی است که به برترین آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تعلق خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها