شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
نشست «ماهیت نمایشگاه؛ تخصیص یارانه و تاثیر آن بر بازار نشر» برگزار می‌شود

دومین نشست تخصصی ایبنا با عنوان «ماهیت نمایشگاه؛ تخصیص یارانه و تاثیر آن بر بازار نشر» از سلسله نشست‌های آسیب‌شناسی نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با حضور کارشناسان و مشارکت اهالی نشر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با توجه به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ایبنا با اتکا به سنت نقد و گفت‌وگو، سلسه جلسات بررسی عملکرد و ارزیابی این رویداد را در ابعاد مختلف آن اعم از اجرایی، فنی، صنفی، حمایتی و رسانه‌ای، با حضور کارشناسان و اهالی صنعت نشر در محورهای مختلف، برپا می‌کند.

دومین نشست از سلسله نشست‌های ایبنا، یکشنبه ‌(3 اسفند‌ماه) با عنوان «ماهیت نمایشگاه؛ تخصیص یارانه و تاثیر آن بر بازار نشر» ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در اتاق گفت‌و‌گوی خبرگزاری کتاب ایران برگزار می‌شود.
 
در این نشست علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود آموزگار، مدیر نشر کتاب آمه و نیایش سرامی، مدیر نشر باد به‌عنوان کارشناس حضور خواهند داشت.
 
با توجه به تکثر نظرات و انتقادات احتمالی نزد اهالی نشر و کارشناسان این حوزه، نشست‌ها در فضای وبیناری قابل دسترسی به صورت برخط برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را حول محورهای مربوطه، اظهار کنند.
 
شرکت در وبینارها
علاقه‌مندان می‌توانند در زمان تعیین شده برای هر نشست، از طریق آدرس زیر در وبینارهای تخصصی خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، شرکت کنند:
 
https://www.skyroom.online/ch/hadi_hir/book-ibna
 
نخستین نشست با عنوان «بررسی ساختار و میزان کارآمدی سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران» با حضور فرشید فرح‌خواه، مدیر سایت نخستین نمایشگاه کتاب مجازی تهران، جلال ذکایی، مدیر پیشین اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید‌احمد عبدالصالحی، مدیرعامل شرکت ارمغان راه طلایی، محمد عَبقری، معاون مدیر سوره مهر الکترونیک برگزار شد. 

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، به همت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و همکاری شرکت ملی پست ایران، با مشارکت 1732 ناشر از سراسر کشور، از یکم لغایت دهم بهمن‌ماه برگزار شد و در طول این 10 روز، یک میلیون و ۲۵۴هزار و ۵۹۹ نسخه کتاب به ارزش ۶۴۰ میلیارد و ۲۵۸میلیون و ۷۷هزار و ۵۶۸ ریال کتاب با تخفیفات نمایشگاهی فروخته شد و در اختیار خریداران قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط