سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
معرفی داوران جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود

دبیر چهارمین جشنواره سراسری «داستان کوتاه زاینده‌رود» در اصفهان، هیات داوران این جشنواره دانشجویی را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، سیاوش گلشیری با اشاره به اینکه مهلت ارسال اثر به این جشنواره تمدید شده است، گفت: پیش‌تر اعلام کرده بودیم که دانشجویان تا پایان بهمن‌ماه می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به نشانی reg.jdisf.ac.ir اقدام به ثبت‌نام و ارسال اثر کنند؛ اما با توجه به شرایط پیش رو، فصل امتحانات دانشجویان و استفاده از فرصت تعطیلی عید نوروز، تصمیم گرفتیم تا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ پذیرای آثار علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره باشیم.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود ادامه داد: ابراهیم سلیمی کوچی، عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان، شاهرخ گیوا و سلمان باهنر، امسال داوری داستان‌های ارسال‌ شده را بر عهده دارند.

وی گفت: تاکنون ۱۳۰ اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال‌ شده و دختران پیشتاز شرکت در جشنواره هستند. ۸۶ داستان مربوط به بخش آزاد، ۱۴ داستان مربوط به بخش ویژه، ۲۹ داستان مربوط به بخش کوتاه کوتاه و یک داستان نیز از خارج کشور بوده و استان‌های اصفهان، تهران و خراسان رضوی رکورددار بیشترین تعداد اثر بوده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به احتمال برگزاری اختتامیه جشنواره به‌صورت مجازی به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: جوایزی که در چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود برای برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره در نظر گرفته‌شده در بخش آزاد، برای نفر اول ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۴۰ میلیون ریال و نفر سوم ۳۰ میلیون ریال است و به نفرات چهارم تا دهم نیز جوایزی اهدا می‌شود. در بخش زاینده‌رود نیز ۴۰ میلیون ریال، داستان کوتاه، ۱۰ میلیون ریال و دانشجویان ایرانی خارج از کشور، ۱۰ میلیون ریال به نفرات اول هر بخش اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها