یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» معرفی شدند

نفرات برتر مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» که به میزبانی شهرستان باشت برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اعلام این خبر گفت: مسابقه کتابخوانی گام دوم بیانیه انقلاب اسلامی با تکیه بر کتاب «مفاهیم قرآنی گام دوم انقلاب اسلامی» تالیف حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در گستره کشوری در باشت برگزار شد.

وی هدف از اجرای این برنامه را گرامیداشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، معرفی هرچه بهتر آن به جامعه، ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالع در کشور عنوان کرد و افزود: این برنامه از سری برنامه‌های ویژه بزرگداشت دهه فجر در گستره استانی بود که به دلیل انتشار خبر آن در سطح کشور و استقبال سراسری از آن و به جهت تکریم شرکت‌کنندگان در گستره ملی برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت گفت: 367 نفر در این مسابقه شرکت کردند که به قید قرعه به 40 نفر از برندگان مسابقه جوایزی اهدا می‌شود.

بر پایه این گزارش، در این مسابقه فرهنگی و کتابخوانی از استان تهران، سودابه مجیدی؛ از استان همدان، حشمت‌الله مسیب‌زاده، از استان فارس، طاهره عبدلی؛ از استان اصفهان، خدیجه بیگم حسینی؛ از استان قزوین، کیانوش سیاه پوش؛ از استان خراسان رضوی، نسرین الوندی؛ از استان یزد، محمدحسن حکمتیان؛ از استان خوزستان، سیده فاطمه پورحیدری؛ از استان لرستان، نشاط نخجوانی و از استان گلستان زهرا قزل، به عنوان نفرات برتر استان‌ها انتخاب شدند.

هنچنین سروش درست، موسی خرمی‌اصل، بنت‌الهدی احمدی، صغری ایزدان و محمد پوراسماعیل از یاسوج، راحله جباری‌جبر، حاجیه تقی‌زاده فانید از دهدشت، امیرحسین درخشانی و کبری طالبی  از گچساران، فاطمه شکیبا، عصمت طلوعی، فریبا دانا و محمدعلی دوست‌اقدام از بهمئی، سیده الهام موسوی، فرشته ناصری، حمید موسایی، صدیقه امیری، قامت‌الله صداقت، ژاله جمشیدیان، عبدالحسین کوثری از دنا، سیدداود عنایی، جهان‌آفرین گرامی، حوا دارسنج، زهرا حسینی، نرگس خاتم، محمد شریفی، نواب عبدالخانی، مهرشاد افشین‌نژاد، سیدسعید خادمی و شهاب سبزعلی از باشت، به‌عنوان برگزیدگان استانی (کهگیلویه و بویراحمد) این مسابقه انتخاب و معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها