یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
پنج نامزد نهایی؛ سهم خراسان رضوی در جشنواره مروجان کتابخوانی

پنج نفر از استان خراسان رضوی (از شهرستان‌های کاشمر، نیشابور، زبرخان و مشهد) به جمع نامزدهای نهایی هفتمین جشنواره کشوری مروجان کتابخوانی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی، گفت: هیات داوران هفتمین جشنواره تقدیر از «مُروجان کتابخوانی» 5 نامزد از خراسان رضوی را به عنوان نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی این دوره معرفی کردند.
 
افشین تحفه‌گر افزود: جشنواره ملی تقدیر از مروجان کتابخوانی هر ساله با همکاری و همراهی گروه‌ها و نهادها و تشکل‌های غیردولتی تحت عنوان شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: هفتمین دوره این جشنواره با اعلام فراخوان در شهریورماه امسال شروع به کار کرد و پس از ارسال آثار افراد و گروه‌های متقاضی شرکت در این جشنواره، ۹۲۶ اثر و پرونده در  دبیرخانه این جشنواره ذریافت شد که در دو مرحله داوری ۷۳ نامزد راه یافته به مرحله نهایی در بخش‌های مختلف مشخص شدند که اسامی این فهرست در سایت اطلاع‎‌رسانی شبکه ترویج کتابخوانی به آدرس www.bookpromotion.ir قابل مشاهده است.
 
تحفه‌گر افزود: در برگزاری این جشنواره سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی مختلفی این شبکه را یاری و همراهی می‌کنند و اختتامیه این جشنواره اسفندماه ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
 
وی در خصوص اسامی نامزدهای راه‌یافته از خراسان رضوی به مرحله نهایی داوری هفتمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی گفت: حسین افشاری (خیرات کتاب) از شهرستان کاشمر در بخش گروه‌ها و نهادهای غیردولتی، سیدعلی حسینی از نیشابور در بخش افراد، زهرا نیکدل از کاشمر در بخش افراد، الهه خیرآبادی از زبرخان در بخش نگاه ویژه و زهرا عباسی از مشهد در بخش نگاه ویژه، 5 نامزد نهایی این جشنواره سراسری از استان خراسان رضوی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها