شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
شش شاعر عرصه شعر انقلاب در استان فارس تجلیل می‌شوند

آیین تجلیل از شاعران و فعالان شعر انقلاب با عنوان «راویان بالندگی» با تجلیل از 6 شاعر استان فارس به‌صورت مجازی و به‌همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، ویژه برنامه مجازی تقدیر از شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی با عنوان «راویان بالندگی» سه‌شنبه هفته جاری 28 بهمن‌ماه ساعت 13 و به‌همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.
 
این برنامه با تجلیل از دکتر محمد مرادی، پروانه نجاتی، احد ده‌بزرگی و حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد و با یادکردی از نصرالله مردانی و محمدخلیل مذنب (جمالی) همراه خواهد بود.
 
آیین تجلیل از راویان بالندگی فارس از جمله برنامه‌های ملی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است که پیرو استمرار فعالیت‌های ادبی در سال جاری و برگزاری برنامه‌ها و جلسات فرهنگی و آموزشی محافل ادبی کشور، همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب همراه با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
 
یادآور می‌شود، آیین تجلیل از شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی فارس به‌صورت زنده پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک skyroom.online/ch/farspl/mahfel مهمان برنامه باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها