شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
هنگام خرید میز مدیریتی باید به چه نکاتی توجه داشت؟

کارشناسان ما در شرکت افن با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با نکات مهم خرید میز مدیریت آشنا کرده تا بتوانید مناسب ترین و بهترین میز مدیریت را برای محیط اداری خود خریداری کنید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ـ اتاق مدیریت یکی از فضاهای مهم هر محیط اداری می باشد که باید توجه ویژه ای به نوع دکوراسیون و مبلمان اداری آن داشته باشید. داشتن دکوراسیون داخلی مناسب و همینطور مبلمان اداری زیبا و استاندارد موجب جذب مشتری و ارباب رجوع خواهد شد. علاوه بر آن هر یک از این موارد در روحیه و راندمان کاری تمام کارمند مجموعه اداری تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت.

کارشناسان ما در شرکت افن با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با نکات مهم خرید میز مدیریت آشنا کرده تا بتوانید مناسب ترین و بهترین میز مدیریت را برای محیط اداری خود خریداری کنید.

ویژگی انواع مبلمان اداری
همانطور که می دانید مبلمان اداری در انواع مختلف میز اداری، پارتیشن اداری و همینطور صندلی اداری وجود دارد که هر یک نیز در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که به راحتی می توانید هر یک را متناسب با سلیقه خود و همچنین دکوراسیون فضای اداری انتخاب و خریداری کنید.

در محیط های کاری انواع مبلمان اداری کاربرد های مختلفی دارند و برای هر بخش، از مبلمان اداری مخصوصی بهره گرفته می شود. از این رو آشنایی با انواع مبلمان اداری به شما کمک می کند تا مبلمان اداری خاص مورد نیازتان را با توجه به محیط کاری و کاربرد مورد نظرتان انتخاب کنید. مبلمان اداری به صورت مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک طراحی و تولید می شود. در این بخش ما انواع مبلمان اداری را برای شما معرفی کرده ایم.

مبلمان اداری مدرن
یکی از محبوب ترین سبک ها و طرح های مبلمان اداری، مبلمان ادرای مدرن می باشد که توانسته است جایگاه ویژه ای در صنعت مبلمان اداری پیدا کند. مبلمان اداری مدرن، دارای سبک و طرح ساده ای می باشد و بیشتر از جنس چوب، فلز و شیشه طراحی و تولید می شوند. قیمت مبلمان اداری مدرن از مبلمان اداری کلاسیک ارزان تر می باشد و شما می توانید با توجه به محیط و نوع کسب و کار خود آن ها را سفارش دهید.
 


انواع مبلمان اداری شرکت آفن
مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک یکی از قدیمی ترین سبک ها در صنعت مبلمان اداری است. اگر شما به کارهای چوبی علاقمند هستید می توانید از این سبک برای طراحی داخلی فضای خود استفاده نمایید. قیمت مبلمان اداری کلاسیک نسبت به مبلمان اداری مدرن بالاتر می باشد چون اکثرا به صورت سفارشی طراحی و تولید می شود.

بسیاری از افراد به دنبال خرید مبلمان اداری ارزان و یا دست دوم هستند، در این صورت باید بگوییم که از مبلمان های اداری با این ویژگی نباید انتظار محصولی با کیفیت و مرغوب را داشته باشید. پس اگر می توانید به دنبال با کیفیت ترین محصول با هزینه مناسب باشید.

نکات مهم به هنگام خرید میز مدیریت
میز مدیریت و اتاق مدیریت مهم ترین بخش یک اداره یا شرکت است که نیاز به تجهیزاتی چون صندلی مدیریت، میز مدیریتی، کتابخانه و... با طراحی خاص تری نسبت به سایر بخش ها دارد. اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما قطعا ساعت های زیادی را پشت میز سپری می نمایند. اندازه میز مدیریتی، رنگ میز مدیریت و راحتی آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد. اگر در ساخت مبلمان اداری توجه به استاندارد های بدن انسان رعایت شود احساس راحتی و عدم خستگی در میز مدیریتی و سایر مبلمان اداری کاملا مشهود خواهد بود.

نکات مختلفی هستند که باید به هنگام خرید میز مدیریتی حتما به آن توجه داشته باشید بتوانید میز مدیریت با کیفیتی را خریداری کنید. این نکات شامل موارد زیر می باشد:
میز باید به گونه انتخاب شود که تمام فضای اتاق مدیریت را اشغال نکند.
ابعاد میز باید به گونه ای انتخاب شود که فضای کافی را برای انجام کاراها و امور مربوطه وجود داشته باشد.
در انتخاب طرح و رنگ میز مدیریت، دقت کافی را داشته باشید؛ بهتر است بین وسایل اتاق مدیریت و میز مدیریتی هماهنگی لازم وجود داشته باشد و در واقع ست باشند.

میز مدیریت باید همانند دیگر محصولات مبلمان اداری مطابق با اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شود.
همچنین اصول استاندارد در میزهای مدیریتی نیز باید کاملا رعایت شود.
 
نکات مهم خرید انواع میز مدیریتی
سخن پایانی

شرکت مبلمان اداری آفن یکی از شرکت های تولید کننده انواع مبلمان اداری می باشد که می توانید هر یک از انواع محصولات مورد نظر خود مانند انواع میز اداری، صندلی اداری و یا پارتیشن اداری را با کیفیت و قیمت مناسب از این شرکت (www.afn-furniture.com) خریداری کنید.

همچنین می توانید با کارشناسان مجموعه آفن و با شماره 8399-021 تماس گرفته تا در خصوص سوالاتی که در خصوص انواع مبلمان دارید، شما را راهنمایی کنند.

آفن به عنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه مبلمـان اداری و طراحی داخـلی است که با بهره مندی از تیم هـای متخصص و خلاق، ایده هایی متمایز با آنچه تا کنون تجربه کرده اید و دستاوردهایی متنوع در حوزه مبلمان اداری و طراحی فضاهای داخلی مطابق با خواسته شما ارائه می نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها