شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
بهاءالدین خرمشاهی در آی‌سی‌یو بستری شد/ درگیری ریه‌ها به 50 درصد رسیده است

فرزند بهاءالدین خرمشاهی از بستری‌شدن پدرش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه خبر داد.

فرزند بهاءالدین خرمشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: متاسفانه پدر به دلیل درگیری بالای ریه (ناشی از کرونا) در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان آتیه بستری شده‌ و تا این لحظه تفاوت محسوسی در وضعیت او پدید نیامده است و منتظریم ببینیم که تزریق داروها چه تاثیری در وضعیت او خواهد داشت.
 
وی ادامه داد:‌ در حال حاضر استاد به هوش هستند و به صورت طبیعی تنفس می‌کنند؛ اما آن طور که پزشکان می‌گویند، چیزی حدود 50 درصد ریه او درگیر است و برای این سن و سال درگیری زیادی محسوب می‌شود. در شرایط فعلی کاری جز دعاکردن نمی‌توانیم انجام دهیم و امیدواریم که در روزهای آینده شاهد تاثیرگذاری داروها باشیم.
 
عارف خرمشاهی در پاسخ به این سوال که وضعیت‌ هزینه‌های درمانی چگونه بوده است، اظهار کرد:‌ تا به امروز مشکلی برای تامین داروها نداشتیم؛ اما متاسفانه بیمه هیچ گونه حمایتی برای تامین داروها انجام نمی‌دهد و هزینه‌ها بالاست. ما برای ورود به بیمارستان در همان لحظه ابتدایی 20 میلیون تومان واریز کردیم و نمی‌دانم در ادامه هزینه‌ها به چه شکل خواهد بود.
 
وی در پایان گفت: از همه دوستداران استاد و علاقه‌مندان ادبیات می‌خواهم که برای پدرم دعا کنند تا ان‌شاءالله در روزهای آینده شاهد بازگشت پدر به خانه باشیم.

بهاءالدین خرمشاهی (زاده فروردین ۱۳۲۴ در قزوین) نویسنده، مترجم، روزنامه‌نگار، طنزپرداز، فرهنگ‌نویس، حافظ‌پژوه، شاعر و استاد دانشگاه ایرانی است. وی تألیفاتی در حافظ‌‌شناسی و تفسیر اشعار حافظ دارد و از شخصیت‌های شناخته‌شده ادبی کشور است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها