جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
سومین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌نویسى «مجید واحدى‌زاده» فراخوان داد

سومین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌نویسى «مجید واحدى‌زاده» به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسى مجید واحدى‌زاده ویژه شمال‌غرب کشور، در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و هنرمندان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، زنجان و اردبیل می‌توانند در این رویداد به رقابت بپردازند.
 
تقویت بنیان نمایشنامه‌نویسى، بازکاوى و بازشناسى آثار و اندیشه‌هاى تئاترى هنرمند فقید مجید واحدى‌زاده، تشویق هنرمندان و نمایشنامه‌نویسان به خلق و تولید آثار و نمایشنامه‌هاى جدید، ارج نهادن و شناختن استعدادهاى جوان و جدید در دو بخش نمایشنامه‌نویسی آزاد و نمایشنامه‌نویسی نوقلمان از جمله اهداف این جشنواره است.
 
نمایشنامه‌نویسان می‌توانند آثار خود را با موضوع آزاد تا اول اسفندماه ۱۳۹۹ به نشانی الکترونیک جشنواره (artmadjid45@gmail.com) ارسال کنند.
 
بنا به این گزارش، سومین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌نویسى مجید واحدى‌زاده ازسوی گروه تئاتر «فروغ» با مشارکت و همکارى اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان، شوراى اسلامى شهر و شهردارى اردبیل، انجمن هنرهاى نمایشى، مرکز هنرهاى نمایشى حوزه هنرى و دفتر امور اجتماعى و فرهنگى استاندارى اردبیل، برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها