سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
نماینده یزد 1400 جلد کتاب به دو کتابخانه علوم دینی یزد اهدا کرد

۱۴۰۰ جلد کتاب تخصصی علوم دینی ازسوی نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن به دو كتابخانه علوم دینی یزد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در یزد، محمدصالح جوکار در مراسم اهدای کتاب به کتابخانه‌های علوم دینی و معارف استان يزد با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: متاسفانه در جامعه ما توجه به کتاب در اندازه‌ای که باید باشد، نیست.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با حمایت از عرصه کتاب و کتاب‌خوانی و اجرای برنامه‌های مناسب و در خور شان، زمینه افزایش کتاب‌خوانی مردم را فراهم کنیم.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که کتاب به‌عنوان یکی از ارکان اصلی زندگی هر فردی در جامعه ما شناخته شود و انس با آن در جامعه به ویژه در میان جوانان افزایش یابد.

جوکار به ظرفیت‌های استان یزد در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت ترویج مبانی دینی و قرآنی در جامعه و لزوم در دسترس بودن منابع اطلاعاتی مناسب در حوزه مسائل دینی برای طلاب و دانشجویان این عرصه، لازم است توجه و حمایت از کتابخانه‌های تخصصی علوم و معارف دینی افزایش پیدا کند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم 1400 جلد کتاب تخصصی علوم دینی و قرآنی از سوی نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن به مسئولان دو کتابخانه تخصصی استان یزد اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط