سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
«شازده کوچولو» سبک‌ترین مسافر نمایشگاه مجازی کتاب/23 درصد مرسوله‌ها توزیع شد

مهرداد ملک‌محمدی، از توزیع 23 درصد خرید‌های نمایشگاه و قرار گرفتن 122 هزار مرسوله در مسیر توزیع خبر داد.

مهرداد ملک‌محمدی، مدیر سامانه کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره اخرین آمار مرسوله‌های نمایشگاه مجازی کتاب و آمار توزیع بیان کرد: 38 هزار مرسوله در کانال توزیع به دست مشتری‌های نخستین نمایشگاه مجازی کتاب رسیده و 122  هزار مرسوله نیز در مسیر ارسال قرار گرفته، بنابراین 23 درصد مرسوله‌های تحویل به پست توزیع شده است.
 
وی با اشاره به اینکه از ابتدای نمایشگاه تا پایان روز ششم، 260 هزار 94 مرسوله کتاب به  شعب پست ارسال شده است، افزود: روز گذشته یعنی ششمین روز از نمایشگاه مجازی کتاب، 92 هزار 637 مرسوله به مرسوله‌های پستی این نمایشگاه اضافه شد که البته رکورد روز‌های قبل با این تعداد شکسته شد؛ بنابراین ششمین روز را باید از نظر ترافیک پستی استثنائی بدانیم.
 
ملک‌محمدی با بیان این مطلب که بیشترین ارسال‌ها در استان‌های تهران، قم و خراسان رضوی جریان داشته است گفت: 80 درصد ترافیک ارسال مرسوله‌های نمایشگاه از سوی ناشران تهرانی شکل گرفته است.  
 
مدیر سامانه کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران، درباره سبک‌ترین مرسوله پستی نمایشگاه از روز نخست بیان کرد: کتاب «شازده کوچولو» به وزن 22 گرم، سبک‌ترین مرسوله نمایشگاه است. ارسال سفارش از تبریز به میرجاوه به مسافت 2 هزار و 104 کیلومتر نیز طولانی‌ترین مسیر ارسال مرسوله شرکت پست و خرید مشتری از نمایشگاه کتاب تهران است.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها