دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
اهدای 300 میلیون تومان کتاب به کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد ریال کتاب به این استان اهدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی امروز دوشنبه (6 بهمن‌ماه) اعلام کرد: عناوین و موضوعات این کتاب‌ها شامل کتاب‌هایم مذهبی، اجتماعی، گویش‌ها، فرهنگی، داستانی، دانشگاهی، علمی و پژوهشی بوده است. 

وی افزود: این کتاب‌ها در اختیار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، انجمن‌های فرهنگی و هنری، کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، دانشجویان، طلاب، روحانیان، حوزه‌های علمیه و مدارس کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است. 

پیرسبزی بیان کرد: کتاب یکی از مؤثرترین مؤلفه‌ها در ارتقای روزافزون سطح آگاهی مردم بوده و بر همین اساس نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالانه با اهدای کتاب به استان‌ها توجه ویژه‌ای به مسئله ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور دارد. 

وی عنوان کرد: سهمیه کتاب در طول سال از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای تمامی شهرستان‌های استان به تناسب جمعیت و دیگر شاخص‌های فرهنگی اختصاص می‌یابد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها