چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
15 عنوان کتاب درباره شهدای آذربایجان غربی منتشر شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی از چاپ ۱۵ عنوان کتاب ازسوی این اداره‌کل در راستای تبیین منش زندگی شهدا و ایثارگران در استان خبر داد.

جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه نباید اجازه دهیم راه و روش زندگی شهدا و خاطرات سالهای جبهه و جنگ غبار فراموشی گرفته و از یاد برود، اظهار کرد: امسال همزمان با روز پژوهش از ۸۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع مقدس رونمایی شد که 15 عنوان درباره شهدای آذربایجان‌غربی بود.
 
وی افزود: استان آذربایجان‌غربی در زمینه تدوین کتاب‌های شفاهی دفاع مقدس در کشور رتبه اول را کسب کرده است که باید از همکاران تشکر ویژه کرد.
 
این مسئول بیان کرد: کتاب رشادت‌های «سرهنگ آدم‌نژاد» یک کتاب تاریخ شفاهی است که بدون شک برای جوانان و نوجوانان و کسانی که دوران جنگ را ندیده‌اند یک کتاب فوق العاده ارزشمند و تاثیرگذار خواهد بود.
 
وحیدی ادامه داد: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تدوین کتاب در بخش‌های کتاب‌های اسنادی، شفاهی، شعر و رمان است.
 
وی در پایان سخنان خود گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای فرماندهان نام‌آوری بوده که ضروری است کتاب‌هایی در خصوص رشادت‌های آنان تدوین و برای آیندگان شناسانده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها