جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
فروش 50 میلیارد ریال کتاب تا ساعات اولیه سومین روز نمایشگاه مجازی/13 هزار نفر بن خرج کردند

آزاده نظر‌بلند، از 17 هزار 733 سفارش تا ساعات اولیه سومین روز از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و گفت: 13 هزار نفر از مشمولان از بن‌های خود برای خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خرید کرده‌اند.

آزاده نظر‌بلند، معاون کتاب و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره جدید‌ترین آمار نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: از ابتدای نمایشگاه تا این ساعت، در مجموع 17 هزار 733 سفارش و بالغ بر 50 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.
 
وی درباره تعداد کتاب‌های فروخته شده ادامه داد: با توجه به ارتقا فنی سایت خوشبختانه، 94 هزار 500 نسخه کتاب فروخته شده‌است.
 
نظر‌بلند با اشاره به درخواست‌های ثبت شده به معنای تعداد بازدید‌کننده‌ها، ادامه داد: از 24 ساعت گذشته، نزدیک به 20 میلیون نفر از سایت نمایشگاه بازدید کردند؛ علاوه‌براین آمار بیشترین مراجعه در ساعت، 2 میلیون مراجعه به ثبت رسیده است.
 
معاون کتاب و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران درباره میزان هزینه‌‌کرد بن از سوی مشمولان گفت: در مجموع  نزدیک به 13 هزار نفر از مشمولان از بن‌های خود برای خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خرید کرده‌اند.


نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا 6 بهمن‌ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها