پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «چهل چراغ» کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کهگیلویه و بویراحمد اسامی برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی «چهل چراغ» را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار یعقوب محسنی خواه با اعلام این خبر افزود: همزمان با نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کهگیلویه و بویراحمد  مسابقه کتابخوانی «چهل چراغ» را با موضوع وصیت نامه شهید سلیمانی از تاریخ 13 تا 19 دی سال جاری برگزار کرد.

وی گفت: افراد زیادی  از  استان کهگیلویه و بویراحمد و سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که پس از قرعه کشی نفرات برتر مشخص شدند و  به هر کدام کارت هدیه  یک میلیون و 500 هزار ریالی اهدا می شود.

محسنی خواه  ابراز داشت: نزاکت آبگون, میلاد رومینا و فائزه عزیزپور  از یاسوج ، مونا دباغیان از اردبیل، ملیحه قامتی، منیژه قامتی و نرجس قامتی از آران و بیدگل استان اصفهان، علی هادی نژاد از کرمان , آرزو کردستانی از تهران, ماه عذار صولتی از تکاب استان آذربایجان غربی، داود حیدری از هشتگرد استان البرز، بهرنگ لک لری از شهر ری استان تهران, عباس واحدی از تهران, اسدالله یزدانی از اصفهان،  سیدعلی پورحسینی از استان  یزد  و محسن جابری از میانه استان آذربایجان شرقی برندگان این مسابقه هستند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و خارخانجات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه کتابخوانی «چهل چراغ» با هدف آشنایی آحاد مختلف جامعه با وصیت نامه شهید سردار سلیمانی  و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها